استانی 13:40 - 07 فروردین 1394
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان اعلام کرد
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز ‌سنگین است.

ترافیک سنگین در محور هراز

علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک از دو سمت آمل به تهران و برعکس در جاده شریانی هراز هستیم.

وی افزود: با توجه به برقراری تردد در دو سمت رفت و برگشت این جاده شریانی، رفت و آمد خودروها به سمت پایتخت کشور بیشتر بوده و این مهم بر سنگینی و حجم ترافیک بیش از گذشته افزوده است.

نوری‌پور بیان داشت: با توجه به پایان دور نخست مسافرت‌ها، شاهد خروج مسافران در این محور هستیم ولی در مقابل مسافران زیادی نیز دور دوم سفر را به مازندران و شمال کشور عزیمت دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان، این بخش را یکی از بخش‌های کوهستانی و مرتفع کشور دانست که قله دماوند به عنوان بام ایران در آن جای دارد، ادامه داد: هم‌اکنون هوای این منطقه صاف، آفتابی و در برخی مناطق نیمه‌ابری است.

نوری‌پور در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تردد در مناطقی از محور هراز که دچار رانش زمین و ریزش سنگ شده است، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه مرتبه ریزش سنگ را در این محور شاهد بودیم که در این بین تعدادی از هموطنان و مسافران جان باختند.

وی تصریح کرد: از ساعت 22 شب پنجم فروردین ماه امسال نیز ریزش سنگ به همراه رانش را در این محور شاهد بودیم که پس از 14 ساعت از مسدود بودن محور، هراز ساعت 12 روز ششم فروردین بازگشایی شده و زیر بار ترافیکی رفت.

نوری‌پور گفت: هم‌اکنون تردد در این منطقه با مدیریت لازم جریان دارد و به صورت یک‌طرفه برقرار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هر ساله مسافران زیادی در تعطیلات نوروز از پایتخت و استان‌های مختلف کشور روانه مازندران شده و جاده هراز را برای تردد برمی‌گزینند.

وی از رانندگانی که در این محور تردد دارند خواست تا برای داشتن سفری خوب و خاطره‌انگیز، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کرده و با عدم سبقت بی‌جا، همواره با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در جاده‌ها علایم ایمنی را به خاطر سلامتی رانندگان و دیگر افراد رعایت کنند.


6102035
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است