استانی 21:50 - 23 مهر 1397

ثبات قیمت۱۶قلم کالای مورد نیاز مردم طی یک ماه گذشته درخراسان رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: توزیع گوشت گرم و سرد به منظور تامین بازار در خراسان رضوی انجام می شود و حمایت لازم از دامداران با تامبن نهاده ها نیز به انجام می رسد. 

وی افزود: طی ۳ ماه گذشته در قالب طرح تنظیم بازار ۶۳۰ تن گوشت قرمز منجمد و گرم در این استان توزیع شده که ۳۸۰ تن از این میزان از طریق فروشگاههای زنجیره ای و کارمندی در اختیار مردم قرار گرفته است. 

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین به مناسبت ایام محرم و صفر تاکنون ۶۰ تن گوشت قرمز وارداتی فدر اختیار هیات های مذهبی قرار گرفته است. همچنین ۱۲۰ تن گوشت منجمد آماده توزیع برای ایام پایانی ماه صفر است. 

رسولیان گفت: در راستای مدیریت بازار و کمک به دامداران، حجم قابل توجهی از نهاده های دامی از جمله ذرت ،کنجاله سویا و جو از طریق ریلی وارد استان شده است وطرح تامین نهاده ها و مبادله سبوس با گوشت طی ماههای گذشته در استان اجرایی شده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: در بازه زمانی ۲۱ شهریور تا ۲۱ مهرماه قیمت ۱۶ قلم کالا در استان ثابت ، ۴ قلم کاهش و بخشی هم افزایش داشته است که مدیریت این شرایط در دست انجام است.هم اکنون ۶۶ هزار و ۷۰۰ تن شکر ، ۴ هزار تن برنج در انبارهای دولتی ذخیره و در اختیار استان قرار دارد. 

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل نیز توزیع ۸ هزار حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری انجام و روند توزیع این لاستیک ها  ادامه دارد.


9943614
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است