استانی 08:24 - 06 اردیبهشت 1396
معاون استاندار کرمانشاه:
کرمانشاه- معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: ارتقاء کیفیت نان و افزایش میزان سبوس در خبازی‌های استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

ارتقاء کیفیت نان در خبازی‌های کرمانشاه در دستور کار قرار دارد

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از هدفگذاری‌های ما ارتقاء کیفیت نان و جلوگیری از افزایش قیمت آن است و مصرف بهینه نان به عنوان یک کالای استراتژیک با جدیت از سوی برنامه ریزان دنبال می‌شود.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه آزادسازی حداقل ۲۰ درصد آرد مصرفی نانوایی‌ها را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: به خبازی‌های خواهان پخت نان آزاد، مجوز فعالیت داده می‌شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت خبازی‌ها در مناطق مختلف کرمانشاه اشاره و بیان کرد: کیفیت نان خبازی‌ها نسبت به سالیان قبل بهتر شده و دور ریز نان نیز به میزان زیادی کاهش یافته است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  با بیان اینکه میزان سبوس گیری گندم به حداقل رسیده، گفت: سبوس گندم خواص غذایی بسیار مفیدی دارد و عاملی مهم در حفظ سلامت مردم است.

رحیمی با بیان اینکه امسال ۲ درصد به میزان سبوس نان افزوده می‌شود، گفت: با همکاری دانشگاه علوم علوم پزشکی در تمام نانوایی‌ها بنرهایی با محتوای نشان دادن مضرات استفاده از نایلون نصب می‌شود و از  اصناف و اتحادیه نانوایی‌ها خواسته شده از فروش و توزیع مجانی نایلون خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه کنترل استفاده از جوش شیرین و سایر افزودنی‌های مجاز اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: ارتقا کیفیت نان در خبازی‌های استان مورد تاکید جدی است.


9043237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است