اجتماعی 08:54 - 17 اردیبهشت 1395
وضعیت اوقات فراغت درکشور درگفت‌وگو با رییس انجمن اوقات فراغت
رامبد جوان گفت: از دستگاه هایی که در زمینه برنامه‌ریزی در حوزه اوقات فراغت فعالیت می‌کنند می‌خواهیم که از ظرفیت‌های انجمن اوقات فراغت به عنوان یکی از بازوهای فکری و و اجرایی خود استفاده کنند.

رامبدجوان و برگزاری اردوی "والدین و فرزندان"

رییس انجمن اوقات فراغت در گفت و گو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: این انجمن با وزارت ورزش و جوانان و نهادهای دیگر فعال در حوزه اوقات فراغت تعامل کرده و یا در حال ارایه مشاوره هستیم و یا ایده‌هایمان را مطرح و در جهت بهره‌گیری از امکاناتشان تلاش می‌کنیم، با این حال امیدواریم این همکاری‌ها جدی‌تر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان به اندازه کافی از سمن‌ها حمایت می‌کند، گفت: با نهادهای مختلف فعال در زمینه برگزاری اوقات فراغت مانند شهرداری تهران و وزارت ورزش و جوانان بارها جلسه گذاشته و با آن‌ها مذاکره کرده‌ایم. ایده پردازی شده است و در اتاق فکر یکدیگر حاضر شده‌ایم. با مدیران آن‌ها نیز صحبت کرده‌ایم؛ اما هنوز اتفاق جدی نیفتاده است.

رییس انجمن اوقات فراغت به ذکر مثالی پرداخت و اظهارکرد: قصد داریم اردوهایی را برگزار کنیم مثل اردوهای پدرها و دخترها ،مادرها و پسرها و برنامه‌هایی را برای آن‌ها مانند چادر زدن و آشپزی با هم را داشته باشیم تا فرزندان بیاموزند که می‌توان در کنار اعضای خانواده هم خوش گذراند. هفته گذشته این ایده را با وزارت ورزش و جوانان مطرح کردیم و استقبال کردند ولی هنوز ما و این وزارتخانه قدمی برای اجرای آن برنداشته‌ایم.

جوان در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا معتقدید اوقات فراغت در ایران متولی ندارد، گفت: این حرف به این معنا نیست که هیچ نهادی به اوقات فراغت نمی‌پردازد بلکه نهادی به طور جدی در این زمینه اقدام نمی‌کند. ما حدود 14 سال پیش با دکتراردکانیان- رییس هیات مدیره انجمن اوقات فراغت- آشنا شدیم. آن زمان پرداختن دستگاه‌ها به اوقات فراغت صفر بود. در کل باید شرایطی فراهم شود که شهروندان در معرض اوقات فراغت قرار بگیرند.

انتهای پیام


7871511
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ از تملک و آزادسازی آخرین معارضین مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تکیه تاریخی سادات اخوی در محله امامزاده یحیی احیا و بازسازی می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روز‌ها مجموعه ارم سبز شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردو‌های دانش آموزی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: دولت باید یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ علی همه خانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دانش آموزان بخش بزرگی از پیکره علم و دانش هستند و می‌توانند به عنوان حلقه ارتباطی میان خانواده، مدرسه و جامعه در ماموریت ها، به پلیس یاری برسانند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است