استانی 13:36 - 05 آذر 1393
فرمانده بسیج بم:
فرمانده ناحیه مقامت بسیج بم گفت: اگر بسیجیان ما در جنگ نظامی جان خود را فدا کردند، امروز هم با تمام وجود در حال جهاد در جنگ نرم با دشمنان هستند.

بسیجیان در حال جهاد در جنگ نرم با دشمنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حمید حمیدیان پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بم اظهار داشت: اگر امام(ره) فرمودند که با نبود سپاه کشور هم نبود، باید بدانیم که ایشان به پشتوانه مردمی بودن سپاه این مسئله را بیان کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج حلقه اتصال سپاه و مردم است، یادآور شد: در ششمین روز هفته بسیج و با اتکا به ایمان الهی امیدواریم که با همت بسیجیان در تمام صحنه‌ها بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم بیان داشت: یکی از رموز ماندگاری بسیج باور دینی است و معمار کبیر انقلاب با تاسیس بسیج در واقع یک تفکر بزرگ را خلق کردند و اگر این تفکر نبود، امروز حزب‌الله لبنان و مردم عراق و سوریه هم نمی‌توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند در واقع تفکر بسیجی آرمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز به جایی رسیده‌ایم که بسیجیان نمی‌گذارند رهبر معظم انقلاب در بین بی‌وفایی و نامردی نامردان روزگار تنها باشد و او را با نثار جان خود یاری می‌کنند.

وی تاکید داشت: امروز بسیج در اوج اقتدار است و هیچ مشکلی ندارد و بسیجیان با ایثار، از خودگذشتگی و ایستادگی با کمترین توقع از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

حمیدیان خاطرنشان کرد: اگر بسیجیان ما در جنگ نظامی جان خود را فدا کردند، امروز هم با تمام وجود در حال جهاد در جنگ نرم با دشمنان هستند.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری گردهمایی خانواده محور و تزیین شهر از جمله برنامه‌های اجرا شده هفته بسیج در این شهرستان است.


5276746
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است