استانی 20:52 - 11 فروردین 1394
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ساتان در اجرای طرح پایش سلامت جانبازان رتبه سوم کشوری را دارد.

کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشوری در اجرای طرح پایش سلامت جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه سید مصطفی مهدی عصر امروز در نخستین همایش امامزاده نورالدین و یادواره 26 شهید سادات این امامزاده که با حضور نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، مدیران کل، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان و اقشار مردم در بقعه متبرکه امامزاده نورالدین در روستای دم عباس برگزار شده بود اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا به تقویت روحیه شهادت و ایثار در جامعه کمک می‌کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان این‌که امنیت، اقتدار و عزت کشور ما به برکت خون شهیدان است افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا زمینه‌ساز ایجاد فضای معنوی در جامعه است.

مهدی با بیان این‌که امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی‌های شهدا در عرصه‌های مختلف پیشرفت و به الگویی در دنیا تبدیل شده است افزود: وظیفه همه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: این روز بزرگ در تاریخ نظام اسلامی ماندگار خواهد بود.

این مسئول خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بیش از هفت هزار مورد سرکشی از خانواده شهدا در سطح استان انجام شد که از این تعداد هزار و 800 مورد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بوده است.

مهدی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در  400 مورد از بازدید و سرکشی از خانواده شهدا حضور داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد پیگیری اجرای امور خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بهسازی گلزار شهدا و بهسازی محیط زیست جانبازان رتبه چهارم و پنجم کشوری را به دست آورده است.

به گفته مهدی این استان در پایش سلامت ایثارگران و جانبازان رتبه سوم کشوری را دارد.

به گزارش فارس مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این یادواره با خانواده شهدای سادات امامزاده نورالدین دیدار و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

هم‌چنین توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران از زحمات سردار عدل هاشمی قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به خاطر همکاری در برگزاری یادواره‌های شهدا و ساماندهی 21 گلزار شهید تجلیل شد.


6120129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است