اجتماعی 12:52 - 30 دی 1397
یک عضو شورای شهر تهران:
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران تا 20 سال آینده نیاز به افزایش پست مدیریتی ندارد ، زیرا به قدر کفایت پست‌های زائد در شهرداری ایجاد شده است.

شهرداری تهران تا 20 سال آینده نیاز به افزایش پست مدیریتی ندارد

به‌ گزارش ‌ایسنا، حسن رسولی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران درباره ماده "97" این برنامه، گفت‌: به دنبال این هستیم که مرز وظایف اجرایی دستگاه‌های اجرایی کشور در اداره امور پایتخت با شهرداری تعیین تکلیف شود و نحوه انجام هماهنگی بین اجرای مأموریت دستگاه‌های اجرایی با شهرداری تهران به صورت شفاف روشن شود.

وی افزود: پیش فرض ماده 97 برنامه این است که هم اکنون این مرزبندی وجود ندارد و می‌خواهیم تمام قوانین بالا دستی و قوانین مصوب شهرداری تهران تفکیک و مشخص شود تا این نهاد عمومی به وظایف ذاتی خود عمل کند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود، در خصوص ماده 99 نیز، خاطر نشان کرد: لایحه بودجه سال 98 شهرداری تهران باید بعد از اتمام برنامه سوم به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود. این که بر اساس این ماده شهرداری را ملزم کنید که چشم انداز ، مأموریت ، استراتژی و اهداف برنامه اجرایی را به جای شهریور ماه در اردیبهشت ماه سال آینده به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند تعجیل در کار است و می‌تواند کیفیت سند برنامه را کاهش دهد.

نایب رییس برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره  ماده 100 برنامه نیز گفت‌: در ایجاد دبیرخانه دائمی برنامه برای پایش و ارزیابی مستمر برنامه باید از پست‌های مدیریتی موجود استفاده شود. معتقدم تا 20 سال دیگر شهرداری تهران نیاز به افزایش پست مدیریتی ندارد ، زیرا به قدر کافی پست های اضافی در شهرداری ایجاد شده است.

وی ادامه‌ داد: پیشنهاد می‌کنم در بند یک این ماده بعد از ایجاد دبیرخانه دائمی با استفاده از پست‌های موجود اضافه شود که نهایتا این پیشنهاد پس از بحث و بررسی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

انتهای پیام

خبرنگار: سیدمیثاق اختر/دبیر خبر: منیره کربلایی


10032978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است