استانی 18:30 - 27 مهر 1396
یحیی گل محمدی:
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی با پیکان فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و به هیچ عنوان حق ما باخت نبود.

حق ما مقابل پیکان باخت نبود/کارمان با محرومیت کیانی سخت‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی مقابل پیکان گفت: در این بازی می توانستیم برنده باشیم و به سه امتیاز برسیم. فرصتهای خوبی به دست می آوریم ولی استفاده نمی کنیم. صحبت درباره این بازی ها سخت است. بازیکنانم زحمت کشیدند تا برنده باشند.

وی افزود: پیکان کلا دو، سه بار به دروازه ما رسید که دو موقعیت آنها گل شد. این موقعیتها هم روی اشتباهات تاثیرگذار بازیکنان ما به دست آمد. حق ما اصلا باخت نبود. سه امتیاز حق تراکتورسازی بود ولی فوتبال روی خیلی بدش را به ما نشان داد. 

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: یک راهی را شروع کرده ایم و باید تلاش کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند. آنجا که باید کار تیم حریف را تمام می کردند و گل می زدند، گل نزدند و آنجایی که نباید اشتباهات تاثیرگذار انجام می دادند، اشتباه کردند و باختیم. 

گل محمدی درباره مشکلات تیمش گفت: ما خیلی با مدافعان و دروازه بانان تمرین کردیم. اکثر بازیکنان ما بی تجربه هستند و باید بیشتر میدان ببینند تا تجربه خوبی کسب کنند. بیشتر اشتباهات ما به خاطر نداشتن تجربه و قرار نگرفتن در این موقعیت است.

وی در خصوص محرومیت مهدی کیانی و تاثیر غیبت این بازیکن  در بازی امروز گفت: ما دیر متوجه محرومیت مهدی شدیم. امروز صبح به ما گفتند مهدی محروم شده است. کار ما نسبت به قبل سخت تر می شود. باید جایگزین خوبی برای کیانی پیدا کنیم.


9486745
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است