بین‌الملل 13:22 - 28 فروردین 1394
گزارش خبرنگار فارس از صنعا
ارتش یمن و نیروهای مردمی یک سرکرده القاعده و بیست و پنج تروریست دیگر را در منطقه صرواح یمن به هلاکت رساندند و در همین حال یک رهبر انصار الله خطاب به متجاوزان سعودی تاکید کرد که صبر ملت یمن طولانی نخواهد بود.

هلاکت سرکرده القاعده در مارب/انصار الله: صبر ملت یمن طولانی نخواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا، در درگیری ارتش یمن با کمیته‌های مردمی انصار الله در منطقه صرواح در استان مارب، بن عبود یکی از سرکرده‌های تحت تعقیب القاعده و بیش از بیست و پنج تروریست دیگر به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر «حسن السعدی» یکی از رهبران انصار الله در اظهاراتی خبری تاکید کرد:« ملت عزیز یمن از مرد و زن، مبارز، سخاوتمند و خوب هستند اما ای مزدوران آمریکا مطمئن باشید که آنها هرگز جنایات شما را فراموش نمی‌کنند و دیری نمی‌پاید که صبر آنها تمام شده و دشمن را با مصیبت بزرگ روبرو خواهند کرد.»

حزب کار یمن: قطعنامه شورای امنیت همبستگی ملت یمن را تقویت کرد

از سوی دیگر «مختار القشیبی» رئیس حزب کار یمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن محکوم کردن قطعنامه شورای امنیت در اعمال تحریم‌های جدید علیه یمن گفت:یمنی‌ها اعتمادی به شورای امنیت ندارند زیرا همیشه نشان داده که حامی متجاوز بوده است.

وی افزود: شورای امنیت هیچ گاه در قبال تحولات کشورهای عربی منصف نبوده و مهم ترین آن هم که قضیه فلسطین است.

القشیبی با اشاره به اینکه شورای امنیت همیشه حامی جلادان بوده است، گفت: شورای امنیت منافع کشورهایی را مد نظر میگیرد که خود را قدرتهای بزرگ می خوانند اما بدانند که قطعنامه ظالمانه شورای امنیت همبستگی ملت یمن را تقویت کرد.


6212016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر بنیامین نتانیاهو با بازگشت هیئت اسرائیلی به قطر برای ادامه مذاکره با حماس چراغ سبز نشان داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آزمایش موشک بالستیک قاره پیمای سنتینل آمریکا به دلیل هزینه‌های بالای پروژه به سال ۲۰۲۶ موکول شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی خواست تا از ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افزون بر ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس با اشاره به بحران انسانی در غزه و نقض قوانین بشردوستانه، بازنگری در روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه امروز نیز راهپیمایی میلیونی برگزار کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی در حال اجرایی کردن پروژه‌ای جدید در نوار غزه برای اشغال و تصاحب بیشتر سرزمین‌های این منطقه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل باید در رویکرد خود در قبال کره شمالی تجدید نظر کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن تاکید کرد که با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل این رژیم مجبور به توقف درگیری‌های جاری خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه گفتند ممکن است آمریکا به زودی فهرستی از کارخانه‌های تولید تراشه چینی برای ممنوعیت دریافت فناوری‌های جدید را معرفی کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در میانه افزایش تهدید گروه‌های تروریستی، فرانسه برای حفظ امنیت بازی‌های المپیک تابستانی، از کشور‌های متحد خود درخواست نیرو کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است