استانی 03:55 - 05 اردیبهشت 1394
بندرعباس؛
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت : شکست مفتضحانه آل سعود در جنگ با یمن رسوایی جدیدی در کارنامه ی مزدوران عربستانی را رقم زد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس آیت الله نعیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه افزود : کشتار و وحشی گری ها ی آل سعود در این جنگ چهره ی منفور مزدوران و شاهان فاسد عربستانی را بار دیگر آشکار کرد .

وی همچنین در ادامه ی خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار مقابله با ساخت و ساز های عمرانی در سواحل شد .

آیت الله نعیم آبادی توجه به قوانین و مقررات محیط زیستی ساخت و ساز در سواحل را زمینه ساز حفظ زیبایی های شهری و رفع مشکلات زیست محیطی عنوان کرد .

وی گفت : دریای خلیج فارس از زیباترین و منفعت ساز ترین مواهب خدادای در شهر ماست که باید در حفاظت آن و  در زیبایی شهری و زیست محیطی تلاش کنیم .


انتهای پیام/ع

6254898
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است