استانی 22:08 - 26 شهریور 1393
فرج اللهی:
بناب- خبرگزاری مهر: فرماندار بناب گفت: همکاری بیشتر بانک ها برای تامین وام مشاغل خانگی در بناب ضروری است.

همکاری بانک‌ها برای تامین وام مشاغل خانگی در بناب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله فرج اللهی شامگاه چهارشنبه در کارگروه در نشست کارگروه اشتغال بناب گفت: متاسفانه برخی بانک‌ها به ویژه بانک تعاون همکاری لازم برای تامین وام مشاغل خانگی را ندارند که با این روند هیچ نتیجه ای نمی توان گرفت و راهکار اساسی باید تبیین شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم کارنامه مسکن مهر را در بناب به سرانجام برسانیم، باید سقف وام تعاونی‌ها را هرکدام پنج میلیون تومان افزایش دهیم.

فرماندار بناب همچنین با بیان اینکه در تعاونی مسکن قره قشون و مسجد کوفه مشکل داریم، گفت: ولی علی‌رغم آن شهرستان بناب در بحث تعاونی در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از کمبود نیروی انسانی و کارشناس در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب اظهارکرد: تعداد نیروهای موجود با آن حجم کار مناسب نیست و با توجه به وظایف و رسالتی که برعهده این مجموعه در بناب است، با این تعداد نیرو نمی شود کار کرد.

فرج اللهی افزود: برای اینکه بتوانیم دبیرخانه اشتغال را بصورت ایده آل فعال کنیم، نیاز به کارشناس خبره است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در سطح شهرستان گفت: در پنج ماه امسال 125 نفر جهت اخذ وام مشاغل خانگی معرفی شده اند که مبلغ چهار هزار و 960 میلیون ریال برای 121 متقاضی پرداخت شده که 96 درصد تحقق یافته است.

محمود پورلطفعلی افزود: با توجه به حجم بالای کار در این اداره تعداد نیروهای موجود جوابگوی نیاز این اداره نبوده و جا دارد مسئولین محترم نسبت به تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز این اداره اهتمام کنند.


4746362
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است