استانی 07:18 - 09 بهمن 1393
فجر انقلاب/130
فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح بالغ بر 583 میلیارد و 146 میلیون ریال پروژه عمرانی و تولیدی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

رجبی: بالغ بر 583 میلیارد ریال پروژه در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، غلامحسین رجبی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری دهه فجر بر مردم ایران و جهان قابل انکار نیست، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بزرگداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداشت مجاهدت و ایثار مردمان این کشور است.

به گفته وی، امروز دنیا نظاره‌گر تحولات ایران، پیشرفت انقلاب اسلامی و پایداری مردم برای حفظ این نظام بعنوان ارزشمندترین میراث امام (ره) است.

فرماندار صومعه‌سرا، تصریح کرد: ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، اتحاد و همبستگی ایرانیان و پیوند عمیق این مردم با انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد.

وی نمایش حضور با عظمت و اقتدار ملت مسلمان ایران در تمام عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور را از عوامل بازدارنده توطئه دشمنان انقلاب دانست و یادآور شد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم و نعمت گرانقدر ولایت فقیه، با قدرت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده و موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف به نام خود ثبت کرده است.

رجبی دهه فجر را بهترین فرصت برای انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: پای‌بندی به ارزش‌های انقلاب و پاسداری از دستاوردهای مادی و معنوی آن وظیفه تمام مردم و مسئولان است.

به گفته وی، تبیین گفتمان امام راحل و انقلاب برای مردم به تناسب گفتمان فکری و اقتضای سنی آنها باید از جمله فعالیت‌های دهه فجر باشد.

وی از افتتاح 70 پروژه عمرانی و تولیدی صومعه‌سرا در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها بالغ بر 583 میلیارد و 146 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.


5726652
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است