استانی 08:45 - 09 مهر 1399
استاندار مازندران تاکید کرد
ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: طرح هایی که با اجرای آن ها، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال پایدار تحقق می یابد، باید مورد حمایت باشد. ‌

حمایت از طرح های اشتغالزا و تولیدی در مازندران

احمد حسین‌زادگان در نشست با فرزاد صدیقی، مدیر عامل دشت ناز ساری با بیان این که حمایت از طرح های اشتغالزا و تولیدی را در محور فعالیت های استانداری قرار دارد، عنوان کرد: سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در استان در شمار سرمایه گذاری های استراتژیک است که اشتغال و تولید و توسعه پایدار را برای مردم منطقه به ارمغان می آورد.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: طرح هایی که با اجرای آن ها؛ سیاستهای اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و اشتغال پایدار تحقق می یابد، باید مورد حمایت باشد.

در ادامه فرزاد صدیقی، مدیر عامل شرکت دشت ناز با بیان ابعاد این سرمایه گذاری، آخرین وضعیت فعالیتها و طرحهای توسعه ای این شرکت را تشریح کرد و خواستار حمایتهای همه جانبه و متوازن در حوزه های مختلف شد.

گفتنی است، در ادامه این نشست مدیر عامل دشت ناز با حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو کرد.

این نشست، پیرو تفاهم نامه استانداری مازندران و هلدینگ کشاورزی و دامپروری فردوس پارس وابسته به بنیاد مستضعفان در زمینه سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در شرکت دشت ناز در حوزه های تولید شیر و گوشت قرمز، تولید علوفه و گلخانه بوده است.

انتهای پیام


10741125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است