استانی 23:12 - 25 تیر 1397

کوتاهی در بخش حمل و نقل جاده ای غیرقابل قبول است

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد رحمتی در جلسه شورای ترافیک آذربایجان شرقی با بیان اینکه حفظ جان مردم مهم است، افزود: در برخی موارد از سوی دستگاه های مرتبط در بخش حمل و نقل جاده ای درون شهری و برون شهری کوتاهی شده و علایم رانندگی در جاده ها کافی نیست.

وی با تاکید بر ایمن سازی جاده ها برای رفت و آمد رانندگان اظهار داشت: نصب علایم راهنمایی و رانندگی، ایجاد روشنایی کافی و افزایش کیفیت آسفالت جاده ها از اقدام های لازم برای ایمن سازی جاده هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با وجود محدودیت منابع، در حمل و نقل درون شهری باید شهرداری ها و در جاده های بین شهری راهداری اقدام های لازم را برای رفع مشکلات این حوزه انجام دهند.

رحمتی ادامه داد: دستگاه های متولی باید نیازهای خود را اعلام کنند تا با برنامه ریزی لازم و اولویت بندی آن ها نسبت به رفع مشکلات تردد درون شهری و ایمن سازی جاده ها اقدام شود.

وی عدول از قوانین را موجب افزایش تصادف های حادثه ساز در ترددهای درون شهری و برون شهری اعلام کرد و گفت: وضع روکش آسفالت جاده های استان مناسب نبوده و این موضوع نیز از دلایل بروز تصادف های جاده ای است.

رحمتی افزود: مسوولان دستگاه های ذیربط باید مناطقی را که حادثه ساز بوده و فراوانی تصادف در این مناطق وجود دارد ایمن سازی کرده و نسبت به روان سازی ترافیک در این مناطق اقدام کنند.

وی گفت: وجود راه های دسترسی زیاد از نقاط مختلف به جاده اصلی نیز از عوامل بروز تصادف های جاده ای برون شهری است که باید نسبت به جداسازی جاده اصلی از راه های دسترسی زیاد اقدام شود.


9844187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است