بین‌الملل 23:00 - 07 خرداد 1395
رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با نبیل العربی در مصر دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین « وفا»، محمد عباس -- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین -- که برای شرکت در نشست وزیران خارجه عرب ، به مصر سفر کرده است در قاهره با نبیل العربی، دبیر کل اتحادیه عرب دیدار کرد.


محمود عباس  و نبیل العربی در دیدار امروز خود در خصوص موضوعات مطرح در برنامه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب که قرار است روز شنبه به ریاست بحرین آغاز به کار کند و نیز تحولات منطقه غرب آسیا از جمله اوضاع در سرزمین های اشغالی فلسطین رایزنی کردند. در نشست شنبه اتحادیه عرب قرار است جلسه ای ویژه برای بررسی تحولات فلسطین اختصاص یابد.


محمود عباس در دیدار با نبیل العربی تلاش های تشکیلات خودگردان فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین از طریق طرح پیشنهادی دولت فرانسه و برگزاری یک کنفرانس بین المللی صلح در زودترین زمان ممکن را تشریح کرد. 


بررسی اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست ضد مردم فلسطین و مقدسات اسلامی در فلسطین از دیگر موضوعات مورد بحث محمود عباس و نبیل العربی بود.


انتهای پیام/

7929939
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در دویستمین روز شروع جنگ غزه، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی استعفای چند فرمانده ارشد در ارتش صهیونیستی، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دومینو وار بودن این اتفاقات نتانیاهو را گوشه رینگ می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه جدیدترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم اسرائل به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم ، مقاومت و حامیان آن دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سناتور روسی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به حملات اسرائیل گفت که اعتراضات به این رژیم در آمریکا به ابعاد بی‌سابقه‌ای رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد ایران تا دستیابی به بمب اتم چند هفته فاصله دارد اما به دنبال ساخت آن نیست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، برخی فرماندهان دیگر نیز استعفا خواهند کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا در پی یورش پلیس آمریکا به محوطه آن و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌ها را تعطیل کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است