سیاسی 09:00 - 20 تیر 1393
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان:
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان گفت: باور ما این است که به حول و قوه الهی هیچ قدرتی نمی تواند به بهانه مبارزه با تسلیحات کشتار جمعی، تحریم های نابجا علیه ملت ایران وضع و تحمیل کند، دیوار تحریم ها شکست مهمی برداشته و دولت در تداوم مذاکرات جدی است.

دیوار تحریم‌ها شکست مهمی برداشته است

حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: حمایت‌های رهبری قوت قلب برای دولت و گشوده شدن درهای امید و موفقیت در اجرای امور کشور در عرصه های داخلی و خارجی بود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام، مسوولان و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشگری در باب حمایت از دولت درهای امید را به روی دولت و ملت گشود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار دولت را تأیید و حمایت کردند و فرمودند؛ بنده از همه توانی که در اختیار دارم، برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد و به مسوولان بلند پایه دولت اعتماد دارم.

وی ادامه داد: حمایت رهبری از دولتهای منتخب مردم در دورانهای گذشته، صورت گرفته و به تعبیر ایشان همه این دولتها دارای نقاط مثبت و منفی بوده اند و نقد دولتهای گذشته باید بصورت کارشناسی باشد و نقد در منبرهای عمومی خیلی به مصلحت نیست.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دولت کنونی بیان فرمودند: هرگونه نقدی، باید منصفانه، محترمانه و دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد.

وی اضافه کرد: همه باید با دید منصفانه به وقایع بنگریم و واقعیتها را به مردم بیان کنیم، مردم باید بدانند که دولت در حوزه سیاست خارجی کاملا در چارچوب سیاست های اعلامی مقام معظم رهبری عمل کرده و در این راستا شاکله ایران هراسی را به طور کامل درهم شکسته و فروریخته است، افکار عمومی دنیا به خوبی دریافته اند که ایران در عرصه فعالیت های هسته ای خود، صلح آمیز و شفاف عمل کرده و می کند و با اثبات این مساله اساس بهانه جویی ها علیه ایران فروپاشیده شد.

انتهای پیام


4207669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است