استانی 20:24 - 24 آذر 1397

فاصله جوانان و پیشکسوتان کم شود/در الگوسازی جوانان کوتاهی کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بایرامی عصر شنبه در سومین همایش بزرگداشت زنده‌یاد مقصود بایرامی تصریح کرد: نسل جوان به عنوان آینده‌سازان جامعه نیازمند معرفی الگوهای شاخص اخلاقی و ورزشی هستند و هرگونه کوتاهی در این بخش با زیان‌های جبران‌ناپذیری همراه خواهد شد.

وی افزود: معرفی الگوهای اخلاقی و ورزشی سهم بسزایی را در پویایی جامعه و تربیت جوانان متعهد داشته و چه بسا به اندازه ده‌ها و صدها جلسه سخنرانی و آموزشی مفید واقع شود.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: باید بسترهایی فراهم شود که نسل‌های ورزشی دهه ۴۰ تا ۹۰ به شکل بهتری با همدیگر ارتباط برقرار کرده و زمینه پیوند و تعامل هر چه بیشتر این گروه‌ها مهیا شود.

وی به تشریح ابعاد مختلف فردی و اجتماعی زنده‌یاد مقصود بایرامی پرداخت و یادآور شد: بی‌دلیل نبوده که علی دایی اسطوره فوتبال آسیا و جهان از «مقصود فوتبال اردبیل» به عنوان یکی از تکرارناپذیرترین ورزشکاران کشور یاد کرده که به سختی می‌توان نمونه‌هایی از ایشان را از لحاظ فنی و اخلاقی متصور شد.

برادر زنده‌یاد مقصود بایرامی تصریح کرد: گذشت زمان نیز نتوانسته که یاد و خاطره این اسطوره ورزش کشورمان را از خاطره‌ها بزداید تا «مقصود»، به مانند همیشه در بین تمامی نسل‌ها به نیکی یاد شود.


10000780
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است