استانی 23:19 - 25 شهریور 1398

فعالیت‌های موکب فجر استان سمنان در سطح بین‌المللی گسترش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسلامی راد شامگاه دوشنبه در بازدید از موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر در سمنان ضمن بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در بحث اربعین اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای شدن این جریان است، ابراز داشت: نتیجه اقدامات جهادی و برگرفته از فرهنگ بسیجی دست اندرکاران موکب فرهنگی رسانه‌ای فجر سبب شد تا فعالیت‌های این موکب از حیطه استانی به بین‌المللی گسترش یابد. ‌

وی ضمن بیان اینکه باید تلاش کرد تا اهم اقدامات در حوزه فرهنگی اربعین معطوف شود، افزود: در این راستا استانداری از این موکب کاملا حمایت و مساعدت‌های لازم را تا حد توان برای تحقق اهداف این اقدام فرهنگی به انجام خواهد رساند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بابیان اینکه برای به ثمر رساندن موکب رسانه‌ای قدم‌های فرهنگی بزرگی برداشته شد، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که چشم میلیون‌ها نفر در اقصی نقاط جهان به این حماسه عظیم دوخته‌شده است لذا پوشش درست، به موقع و صحیح این رویداد می‌تواند توطئه‌های دشمن را مبنی بر کمرنگ جلوه دادن اربعین خنثی کند.

اسلامی راد بابیان اینکه تلاش دست اندرکاران موکب رسانه‌ای فجر در ابتدا با ساده‌ترین امکانات و تجهیزات آغاز شد و اکنون به مرحله‌ای رسیده که موجب افتخار استان است، اضافه کرد: حضور جوانان مومن و انقلابی در این موکب‌ها می‌تواند به پیشبرد اهداف این حماسه عظیم کمک کند.


10239505
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است