گوناگون 10:08 - 11 خرداد 1399

اعلام نحوه بازگشایی سراهای دانشجویی در دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، مسعود رضایی درباره آخرین تصمیمات در خصوص بازگشایی سراهای دانشجویی، گفت: در شرایط فعلی، سراهای دانشجویی آمادگی پذیرش تمامی دانشجویان را ندارند؛ اما با تصمیم هیات رئیسه دانشگاه معاونت دانشجویی بازگشت دانشجویان به صورت حداقلی و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت را در دستور کار خود قرار داده است.

رضایی با بیان اینکه در گام نخست، شرایط اسکان تعداد محدودی از دانشجویان مقطع دکتری در این سراها فراهم شده است، افزود: اولویت اسکان با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری است که در نیمسال تحصیلی جاری واحد عملی داشته و این واحدها را از ۱۷ خرداد تا حداکثر ۵ تیرماه ۹۹ به پایان خواهند رساند.

وی تاکید کرد: به منظور همراهی با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری که در مراحل تکمیل نهایی رساله خود بوده و حداکثر نیاز به حضور یک ماهه در دانشگاه دارند، ظرفیت محدودی از سراهای دانشجویی به آنان اختصاص می یابد.

رضائی فرآیند بازگشت این دسته از دانشجویان را منوط به تکمیل کاربرگ خودارزیابی سلامت و مطابق الگوی اعلام شده از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دانست و گفت: لازم است تمامی این دانشجویان پس از پایان فعالیت‌های آزمایشگاهی یا دوره‌های عملی خود، بلافاصله خوابگاه را تخلیه کرده و به محل سکونت خود باز گردند.

معاون دانشجویی ضمن اعلام همراهی با دانشجویان بر مراقبت‌های بهداشتی و فردی آنان تاکید کرد و در عین حال نظارت بر سلامت دانشجویان در دوره آموزش واحدهای عملی و فعالیت‌های پژوهشی را بر عهده کمیته ایمنی دانشکده‌ها دانست.

رضایی تصریح کرد: پس از پایان برنامه کلاس‌های عملی و پژوهشی دانشجویان دکتری، این معاونت مجددا شرایط را مورد ارزیابی قرار داده و وضعیت اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سراهای دانشجویی را برای شرکت در کلاس‌های عملی و انجام فعالیت‌های پژوهشی اعلام خواهد کرد.


10553834
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است