ورزشی 14:57 - 08 اردیبهشت 1394
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخلاف اخباری که منتشر شده من خریدار استقلال نیستم.

نه استقلال را می خرم نه اجاره می کنم
به گزارش افکارنیوز، شاهرخ سبک‌دست در مورد اینکه گفته می شود اگر استقلال در مزایده سوم خریدار نداشت قرار است او این باشگاه را اجاره کند اظهار داشت: از صبح خودم این خبر را شنیدم و تعجب کردم. شاید فرد دیگری به این اسم می خواهد چنین کاری کند. جلسه روز گذشته هیات مدیره استقلال با وزیر اقتصاد کاملا تشریفاتی بود و اصلا در مورد چنین مباحثی از جمله اجاره باشگاه صحبتی نشد.



وی در ارتباط با اینکه اگر مزایده سوم استقلال برگزار نشود او این نیت را دارد که باشگاه را اجاره کند عنوان کرد: در مورد آینده باشگاه در صورت عدم برگزاری مزایده سوم این هیات واگذاری است که تصمیم می گیرد و اگر راهکار این هیات مبنی بر قراردادن باشگاه در اختیار اسپانسر باشد با توجه به موانعی که این فصل پیش روی ما قرار گرفت و در صورت ماندگاری این شرایط حاضر به ادامه این مدل همکاری نیستم و فقط به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت خود را ادامه می دهم و فقط در صورتی که تیم نیاز به حمایت داشته باشد کمک می کنم.



سبک دست تاکید کرد: امسال هم برای انتخاب اسپانسر وزارت ورزش به بهترین پیشنهاد اجرا کننده پاسخ داد و ما اسپانسر استقلال شدیم و قطعا در صورتی که تصمیم گرفته شود باشگاه در اختیار اسپانسر قرار گیرد باید به بهترین پیشنهاد بدهند.



عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می شود او امروز به سازمان خصوصی سازی پاکت ارائه می دهد گفت: نه من چنین قصدی ندارد و خریدار استقلال نیستم البته امیدوارم که این باشگاه خریدار داشته باشد اما هواداران بدانند که من هم دلایل خودم را دارم و از اینکه گفته ام خریدار نیستم ناراحت نشوند.



سبک دست همچنین در ارتباط با اینکه مدیریت باشگاه استقلال معتقد است که باید پول بیشتری از سوی اسپانسر به این باشگاه تزریق می شده گفت: این مبلغ ۳۵ میلیاردی که گفته می شود برآورد هزینه های استقلال است. من تا کنون ۱۸ میلیارد به این باشگاه پول داده ام که اگر بدهی های گذشته این تیم نبود و موارد مربوط به بدهی های گذشته پیش نمی آمد تا الان باید ۷۰ الی ۸۰ درصد پول بازیکنان داده می شد اما این بدهی های مانع از این شد که پول بازیکنان به موقع داده شود. در واقع بدهی های قبلی باعث ایجاد مشکل شد.

6279391
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است