استانی 09:36 - 03 آذر 1393
در پنجمین دوره مسابقات جام سامان محقق شد
کاراته‌کاهای نوجوان شهرستان جاسک، در پنجمین دوره مسابقات جام استانی سامان در هرمزگان فراتر از انتظار ظاهر شدند.

درخشش کاراته‌کاهای نوجوان جاسک در مسابقات استانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پنجمین دوره مسابقات کاراته استان جام سامان که به مدت دو روز با شرکت هفت از جمله تیم دیوان بندرلنگه، بسیج بندرلنگه، فجر بندرلنگه، سامان نوین، سامان، انصار المهدی و اداره ورزش و جوانان جاسک در رده سنی نونهالان و بزرگسالان در بندرعباس برگزار شد صبح امروز با شناخت قهرمان به کار خود پایان داد.

 

در این مسابقات تیم بندرلنگه اول، تیم سامان بندرعباس مقام دوم و تیم کاراته نونهالان اداره ورزش و جوانان جاسک به مقام سومی دست پیدا کرد.

 

نماینده کاراته نونهالان شهرستان جاسک توانست با چهار مدال طلا توسط سینا درخشان، علیرضا صابری، کیوان کنعانی و رضا درخشان به دست آورد و در مسابقات تیمی به مقام سوم رسید.

 

جاسک در حالی در این مسابقات درخشش خوبی داشت که تا قبل از این مسابقات اغلب تیم‌ها از این تیم به عنوان یک مدعی نگاه نمی‌کردند.

 

زینب عادل‌پور مربی تیم کاراته جاسک در این مسابقات با بیان اینکه ورزش کاراته طی سال‌های اخیر در جاسک پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: استعدادهای خوبی در این شهرستان وجود دارد که در صورت توسعه‌ رشته‌های ورزشی مطمئنا ورزشکاران جاسکی در آینده در کشور و سطوح ملی مطرح و معرفی خواهند شد.

 

عادل‌پور گفت: از آقای کرمشاه پندار که اسپانسر مالی این تیم بود و تمام هزینه‌های مالی را بر عهده گرفته بود قدردانی کرد و گفت: جاسک به علت تعداد ورزشکار نیز در این مسابقات در جایگاه سوم قرار داشت.

 


5255494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است