ورزشی 05:46 - 24 بهمن 1394
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: مربی تیم ملی سافت بال ایتالیا به همراه دو مربی دیگر برای تدریس در دوره‌های آموزشی سافت بال به ایران سفر می‌کند.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اجرایی شدن برنامه‌های فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در ایران تصریح کرد: رئیس فدراسیون جهانی پس از رفتن از ایران به جدییت پیگیر اجرایی شدن برنامه‌هایشان بودند و هفته آینده با حضور نماینده فدراسیون جهانی که متخصص خاک و چمن است این برنامه‌ها کلید می‌خورد.


وی گفت: نماینده فدراسیون جهانی از استادیوم‌های کرج و اصفهان بازدید خواهد کرد و برای پوشش دهی نقاط ضعف و افزایش کیفیت چمن این دو ورزشگاه با چند شرکت داخلی و خارجی مذاکره خواهد داشت.


دبیر انجمن بیس بال افزود: کارهای برون مرزی نماینده فدراسیون جهانی در ایران انجام شد و مشکلی برای حضورش نخواهد داشت دومین برنامه سفر دو مدرس آسیایی برای برگزاری دوره‌های کلاس مربیگری در ایران است.


صفاییان ادامه داد: کلاس‌های مربیگری بیس بال 11 اسفند برگزار می‌شود تاکنون 20 نفر ثبت نام کرده‌اند پس از گذراندن کلاس‌های مربیگری مدرک بین‌المللی به شرکت کننده‌ها اهدا خواهد شد.


وی گفت: برنامه سوم فدراسیون جهانی برای توسعه و کمک به بیس بال و سافت بال ایران سفر مربی تیم ملی سافت بال ایتالیا به همراه دو مربی دیگر برای آموزش سافت بال است که از 7 فروردین آغاز می‌شود و تا 10 روز ادامه خواهد داشت در مدت حضور مربیان خارجی در ایران کلاس‌های متعددی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.


وی درباره اعزام چند ورزشکار برای بخش‌های مختلف بیس بال به ایتالیا افزود: مقدمات این کار هنوز انجام نشده است چون در داخل کشور برای شناخت استعداد لازم است اردوهای متعددی برگزار شود تا 4 نفر برای اعزام به ایتالیا مشخص شوند.


وی گفت: مراحل ابتدایی باید داخل کشور انجام شود و مهم‌ترین معیار برای انتخاب داشتن سن زیر 18 سال است ابتدا این برنامه فقط برای بیس بال است که سال آینده انجام می‌شود.


انتهای پیام/

7677603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است