اجتماعی 17:29 - 02 آذر 1393
شیراز - ایرنا - رییس کمیته امداد بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی گفت:در قالب اجرای طرح 'احسان حسینی' در ماه محرم امسال دو هزار و 151 خانوار نیازمند این بخش از کمک هایی غذایی 356 نفر از خیرین این شهرستان بهره مند شدند.

سید محمد رضا پارسایی ، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:کمک های این تعداد از خیرین به صورت 29 هزار و 557 دست غذای گرم ، یک هزار و 305 کیلوگرم آش و 870 کیلوگرم گوشت گرم بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.



وی بیان داشت:رویکرد جدید کمیته امداد، مسجد محور و مبتنی بر جلب کمک های محله ای با مشارکت خیرین است و بدون شک می توان از این طریق کمک های قابل توجهی به نیازمندان عرضه کرد.



پارسایی ادامه داد:با توجه به این که مستمری کمیته امداد پاسخگوی نیازهای مددجویان تحت پوشش این نهاد نیست در صدد هستیم در جلب مشارکت همگانی برای کمک به نیازمندان ، تلاش های خود را افزایش دهیم.



بخش دشمن زیاری با 35 روستا در شمال شرق شهر نورآباد(مرکز شهرستان ممسنی) واقع شده و هم اینک سه هزار و 300 نفر از ساکنان این بخش در قالب یک هزار و 497 خانوار زیر پوسس کمیته امداد این منطقه قرار دارند.



شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله 158 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.ک/3



7366 /679

انتهای پیام /*


5251830
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن ۵۸۵ نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است