ورزشی 21:51 - 25 بهمن 1396
تیمی که زمانی تا آستانه فتح لیگ برتر پیش رفت؛
اهواز - تیمی که زمانی تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال پیش رفته بود، اکنون هوادارانش برای عدم سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جشن می گیرند.

استقلال اهواز برای ماندن در لیگ دسته دوم جشن گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، همین سال ۱۳۸۵ بود که استقلال اهواز در لیگ برتر فوتبال کشور با هدایت فیروز کریمی در ورزشگاه نفت اهواز در حالی در برابر مس کرمان قرار گرفت که تا دقایق آخر آن بازی از حریف پیش بود و هوادرانش به علت قرار گرفتن تیمشان در صدر جدول برای مدتی سرود قهرمانی در لیگ برتر سر داده بودند اما اشتباه فاحش داور همه چیز را خراب کرد. 

در آن بازی اگر استقلال اهواز در زمین خود مس کرمان را شکست می‌داد عملا قهرمانی لیگ برتر را از سایپا می‌گرفت. این تیم تا دقیقه ۹۰ هم از مس با یک گل پیش بود اما در دقیقه آخر بازی توپ علی مولایی از تیم مس به زیر طاق دروازه استقلال اهواز خورد تا داور آن را گل اعلام کند. توپی که در واقع گل نشد ولی سرنوشت کلی استقلال اهواز را با گرفتن قهرمانی این تیم کلا عوض کرد.

بعد پایان بازی هواداران استقلال اهواز مثل افرادی که عزیزی را از دست داده بودند، به زمین ریختند و قصد ضرب و شتم داور را داشتند هر چند دیگر کار از کار گذشته بود، بعد از ان شرایط بود که دیگر استقلال روند رو به افول خود را آغاز کرد و آنقدر بد بازی کرد که امشب در ورزشگاه پیر تختی اهواز، هواداران قدیمی و دو آتیشه این تیم برای عدم سقوط این تیم به لیگ ذسته سوم کشور، جشن گرفتند.

در این بازی افراد و پیشکسوتان فراوانی مثل سید سیروس پور موسوی و ... حضور یافتند تا به نوعی از تیم ریشه دار استقلال اهواز حمایت کنند.

عصر امروز در آخرین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم، آبی‌پوشان استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر میزبان شهرداری بندرعباس بودند و با کسب پیروزی ۳ بر صفر در این بازی حساس به کارشان در رقابت‌های این فصل پایان دادند.

امین هاشمی‌فر در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی برای استقلال اهواز گلزنی کرد و مکی شریفی و احمد بوعذار در نیمه دوم موفق به زدن گل‌های دوم و سوم آبی‌پوشان شدند.

بازیکنان استقلال اهواز در این مسابقه که با حضور پرشور هواداران و تعدادی از پیشکسوتان این تیم ریشه‌دار اهوازی انجام شد، بازی خوبی برابر تیم صدرنشین به نمایش گذاشتند و صاحب برد باارزشی شدند.

شاگردان علی خوش‌ذات با پیروزی در این دیدار ۲۳ امتیازی شده و در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

تیم استقلال اهواز پس از اینکه ۶ امتیاز با حکم کمیته انضباطی فیفا از این تیم کسر شد، به رده‌های پایین جدول گروه خود نزول کرد اما با جمع‌آوری دوباره‌ی امتیازات لازم در لیگ دسته دوم ماندنی شد.

در حال حاضر بزرگ‌ترین نگرانی تیم استقلال اهواز و هوادارانش به شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان مربوط می‌شود.


9678340
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است