استانی 13:03 - 09 آبان 1393
عبادی در گفت‌وگو با فارس
نایب رئیس هیئت کاراته استان قم از حضور تیم بانوان کاراته قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان کاراته‌کای قم در لیگ برتر کشور به میدان می‌روند

هاجر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در فصل گذشته تیم بانوان هیئت کاراته قم در مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور حضور داشت و تلاش می‌کنیم امسال نیز در این لیگ با حریفان خود به رقابت بپردازد.

وی ادامه داد: قم در کاراته ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و استعدادهای زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند و همگان کاراته را به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرمدال و موفق ورزش قم می‌دانند، در حالی که بانوان نیز همانند آقایان در کاراته توانمند هستند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد:‌ زمان بسیار اندکی تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده و ما در هیئت کاراته تلاش می‌کنیم، زمینه و شرایط لازم را برای حضور این تیم در لیگ برتر فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر در رده‌های سنی دیگر لیگ‌های کاراته بانوان باشگاه‌های کشور تیم رده سنی نونهالان نوجوانان قم در لیگ جوانه‌ها حضور دارد و تا این هفته نتایج خوبی در مقابل رقبای شرکت کننده در این لیگ به دست آورده است.

عبادی در ادامه از حضور بانوان کاراته‌کای قمی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: مطابق با تقویم فدراسیون کاراته در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور شرکت می‌کنیم و بهترین‌ها را برای کسب مدال و جواز حضور در اردوی تیم ملی اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای رشد و توسعه بیش از پیش کاراته بانوان در قم خبر داد و بیان کرد: ما برای این منظور آموزش را در دستور کار قرار داده‌ایم، ضمن اینکه علاوه بر اعزام‌هایی که به رقابت‌های کشور انجام می‌دهیم به برگزاری مسابقات استانی نگاه ویژه داریم.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه از برگزاری همایش بزرگ بانوان کاراته‌کای قم در خانه کاراته خبر داد و عنوان کرد: در قالب یک برنامه‌ فرهنگی ورزشی، همایش بزرگ بانوان کاراته‌کای قم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش به خوبی مورد استقبال بانوان کاراته‌کا قرار گرفت، ابراز کرد: در این همایش 400 نفر از هنرجویان و مربیان کاراته در خانه کاراته قم حضور داشتند، در حالی که در این برنامه هر سبک به صورت مجزا نمایش داده شده و تکنیک‌های خود را اجرا کردند.

عبادی یادآور شد: بخش مهم و پایانی همایش بزرگ بانوان کاراته‌کای قم در خانه کاراته به تجلیل از مربیان فعال در این رشته اختصاص داشت که طی آن در حضور شرکت‌کنندگان در این همایش از 30 مربی و پیشکسوت کاراته بانوان تجلیل و قدردانی شد.


5082360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است