استانی 09:11 - 07 مرداد 1394
نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان خواستار شد
نماینده‌ی ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: ارائه‌ی آموزش‌های لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان ضروری است.

ارائه آموزش‌های لازم در رابطه با سبک زندگی اسلامی به دانش‌آموزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، حجت الاسلام «سیداحمدمیرعمادی» در جمع دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی رهپویان ولایت که در اردوگاه باقرالعلوم خرم‌آباد، افزود: ارائه‌ی آموزش‌های احکام، دینی، ورزشی، تفریحی و سبک زندگی به دانش‌آموزان در قالب اردوهای رهپویان ولایت کار ارزشمندی بوده که تأثیر آن در خانواده‌ها ملموس است.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان قدر این فضای معنوی و امکانات را بدانند و با حضور شاداب و با نشاط خود و کسب آموزش‌های مناسب این آموزش‌ها را به درون خانواده‌ها انتقال دهند.

امام جمعه‌ی خرم‌آباد با اشاره به علاقه خاص امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: جوانان همواره دغدغه مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام میرعمادی خطاب به دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون احساس مسئولیت‌پذیری، اعتماد به نفس، خودباوری و استقلال را در این اردوها تمرین کنید، بی‌شک برگزاری این اردوها و آموزش‌های دینی موجب رضای حق تعالی است.

انتهای پیام


6827717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است