بین‌الملل 03:28 - 20 بهمن 1394
یک انگلیسی هوای تازه را از مناطق ییلاقی این کشور کشت و آن را به شهرهای آلوده پکن و شانگهای ارسال می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی، لئو دو واتس، کارآفرین 27 ساله انگلیسی، از بابت فروش هوای ییلاقات انگلیس در بطری‌های 80 پوندی (115 دلاری) به خریداران چینی هزاران پوند درآمد ایجاد کرده است.



دو واتس هوای تازه را از مناطق دورسِت، سامرست، ولز، ویلتشایر و یورکشایر کشت می‌کند و بطری‌های خود را به مشتریانش در شهرهای آلوده پکن و شانگهای ارسال می‌کند.



بر این اساس اکیپ وی بطری‌هایی را در داخل تورهای ماهیگیری که مخصوص این کار تطبیق یافته قرار داده و در حالی که آن‌ها را در هوا نگاه داشته برای کشت محصول در پهنه دشت می‌دوند.



سپس برای آنکه محصول رایحه محیط را به خود جذب کند به مدت 10 دقیقه آن‌ها را در فضای باز قرار داده و در عین حال از عدم آلودگی این محصول طبیعی بر اثر تماس با علف یا حشره مراقبت می‌کنند.



با گذشت تنها چند هفته از این کسب و کار نوظهور شرکت کشت هوای «اتر» دو واتس توانسته 180 ظرف 580 میلی لیتری را به فروش برساند.



انتهای پیام/

7666666
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دیوان بین‌المللی دادگستری از رژیم صهیونیستی خواست تا از ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افزون بر ۱۰۰ قانون‌گذار انگلیس با اشاره به بحران انسانی در غزه و نقض قوانین بشردوستانه، بازنگری در روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردم یمن در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه امروز نیز راهپیمایی میلیونی برگزار کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رژیم صهیونیستی در حال اجرایی کردن پروژه‌ای جدید در نوار غزه برای اشغال و تصاحب بیشتر سرزمین‌های این منطقه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل باید در رویکرد خود در قبال کره شمالی تجدید نظر کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن تاکید کرد که با توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل این رژیم مجبور به توقف درگیری‌های جاری خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع آگاه گفتند ممکن است آمریکا به زودی فهرستی از کارخانه‌های تولید تراشه چینی برای ممنوعیت دریافت فناوری‌های جدید را معرفی کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در میانه افزایش تهدید گروه‌های تروریستی، فرانسه برای حفظ امنیت بازی‌های المپیک تابستانی، از کشور‌های متحد خود درخواست نیرو کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایرلند طی تماس تلفنی با نخست وزیر جدید فلسطین و همتایان اردنی و مصری خود، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و بحران انسانی در این باریکه گفت‌وگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تاجیکستان ۹ نفر را به اتهام ارتباط با مهاجمانی که در حومه مسکو دست به حمله تروریستی زدند، دستگیر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است