استانی 10:42 - 12 مهر 1394
/فاجعه منا/
فرماندار ویژه آبادان از برنامه‌ریزی جامع و تدارک امکانات لازم برای استقبال از جانباختگان حادثه منا خبر داد.

آبادان، آماده استقبال از پیکر جانباختگان منا

عزیزالله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: متاسفانه طبق آخرین آمار 6 نفر از جانباختگان فاجعه منا متعلق به آبادان است. در این شرایط تلاش می‌شود مراسم تشییع و تدفین پیکر این عزیزان در آبادان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: به دستور استاندار خوزستان، سرکشی از خانواده‌های حجاج به صورت مستمر انجام شده و موظف‌ هستیم که این عزیزان را از آخرین اخبار مطلع کنیم. نماینده استاندار و سازمان حج و زیارت استان خوزستان نیز در تهران مستقر هستند و لحظه به لحظه ما را در جریان وقایع قرار می‌دهند.

شهبازی گفت: کمیته فرهنگی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی آماده استقبال از پیکر جانباختگان و اجرای برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین هستند. از آنجا که در روز وداع قطعا میزبان خیل عظیمی از مردم خواهیم بود، نیروی انتظامی و سپاه نیز در حال بررسی مسیرهای مناسب جهت منتقل کردن اجساد تا بهشت رضا(ع) هستند. کمیته بهداشت نیز به سرپرستی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در بیمارستان اما خمینی (ره) آماده پذیرش پیکر جانباختگان است.

فرماندار ویژه آبادان با دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع قربانیان حادثه منا بیان کرد: حضور مردم در روز خاکسپاری و همراهی با خانواده‌های داغ‌دیده حجاج جانباخته موجب تسلی‌خاطر آنان خواهد بود.

انتهای پیام


7159183
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است