ورزشی 08:37 - 20 بهمن 1394
بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند که رده‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند، در هفته بیستم بوندس‌لیگا به تساوی مقابل حریفان خود بسنده کردند. شالکه، ماینتس، اینگولشتات و اشتوتگارت از تیم‌های موفق این هفته

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۵ - وردر برمن یک

پیکارهای هفته بیستم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۵ فوریه/ ۱۶ بهمن) با دیدار پرگل بوروسیا مونشن‌گلادباخ و وردر برمن آغاز شد. مونشن‌گلادباخ که هفته‌های ناموفقی را تجربه کرده بود، توانست بر بحران موقت خود غلبه کند و مهمان خود را ۵ بر یک درهم کوبد. خطر سقوط برمن به لیگ دسته دوم در پی این ناکامی اکنون شدت یافته است. برمن در رده‌ ۱۷ جدول به سر می‌برد.

  • بایر لورکوزن صفر - بایرن مونیخ صفر

بایرن مونیخ، صدرنشین بوندس‌لیگا که دیدارهای پیشین خود را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، در هفته بیستم مهمان تیم قدرتمند بایر لورکوزن بود. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه دوندگی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. لورکوزنی‌ها در دیدار خانگی مقابل بایرن مونیخ که عصر شنبه برگزار شد، چهره‌ای تهاجمی از خود نشان دادند، اما در نهایت نتوانستند سد دفاعی مهمان خود را بشکنند.

  • هرتا برلین صفر - بوروسیا دورتموند صفر

یکی از پیکارهای حساس هفته بیستم میان تیم‌های هرتا برلین و بوروسیا دورتموند برگزار شد که به ترتیب رده‌های دوم و سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. مصاف دو تیم نیز مانند دیدار لورکوزن و بایرن مونیخ با تساوی بدون گل به پایان رسید. زردپوش‌های دورتموند که از بهترین خط حمله‌های بوندس‌لیگا برخوردار‌ند، علی‌رغم حملات پیگیر نتوانستند دروازه میزبان پایتخت‌نشین خود را باز کنند.

  • شالکه ۳ - ولفسبورگ صفر

در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته بیستم بوندس‌لیگا تیم‌های شالکه و ولفسبورگ به مصاف هم رفتند. آبی‌پوش‌های شالکه با برخورداری از امتیاز میزبانی توانستند حریف خود را ۳ بر صفر شکست دهند و سه امتیاز مهم کسب کنند. نیمه نخست این دیدار با گل‌های هونتلار و گایس در دقایق ۲۴ و ۳۵ با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید و شوپف با زدن گل سوم در دقیقه ۸۷ پیروزی شالکه را قطعی ساخت.

  • هانوفر صفر - ماینتس یک

بحران تیم هانوفر که در قعر جدول به سر می‌برد، تشدید شده است. هانوفر در هفته بیستم علی‌رغم برخورداری از امتیاز خانگی با نتیجه یک بر صفر از مهمان خود، ماینتس شکست خورد و امتیازهای مهمی را از دست داد. تک ‌گل این دیدار را جایرو در دقیقه ۲۴ بازی به ثمر رساند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - اشتوتگارت ۴

اشتوتگارت نیز از تیم‌های موفق هفته ۲۰ بود. اشتوتگارتی‌ها که مهمان آینتراخت فرانکفورت بودند، توانستند با تاکتیکی تهاجمی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شوند. اشتوتگارت تا لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان با نتیجه ۴ بر یک از مهمان خود جلو بود و گل دوم هوشتی، بازیکن فرانکفورت که در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید نیز نتوانست مانع شکست تیم میزبان شود.

  • اینگولشتات ۲ - آگسبورگ یک

اینگولشتات نیز هفته بیستم را با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی ۲ بر یک مقابل مهمان خود، آگسبورگ سه امتیاز کسب کرد. اینگولشتات حال توانسته جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند. آگسبورگ تا دقیقه ۵۹ یک بر صفر از میزبان خود جلو بود، اما در نهایت نتوانست در برابر حملات اینگولشتات تاب آورد و با خوردن ۲ گل بازی را به حریف واگذار کرد.

و بالاخره در روز یکشنبه پیکارهای هفته بیستم بوندس‌لیگا با برگزاری دو دیدار به پایان ‌رسید.

هامبورگ میزبان اف ث کلن بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و هوفن‌هایم نیز در خانه خود به مصاف دارمشتات رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود میهمان خاتمه یافت.

 


7667015
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است