استانی 14:28 - 11 اسفند 1393
معاون آموزش و پرورش روانسر خبر داد
معاون پرورشی آموزش و پرورش روانسر از حضور بیش از 3 هزار و 842 دانش‌آموز روانسری در مسابقات قرآن کریم خبر داد.

حضور بیش از 3 هزار و 842 دانش‌آموز دختر و پسر روانسری در مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر، محمد غفوری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در نمازخانه دبستان آینده‌سازان شهرستان روانسر، گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از 3 هزار و 842 دانش‌آموز دختر و پسر روانسری در مسابقات حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم شرکت کردند.

غفوری با بیان اینکه این تعداد شرکت‌کننده مربوط به مسابقات مرحله نخست در آموزشگاه‌های این شهرستان بوده، ادامه داد: از این تعداد 272 نفر به مرحله دوم مسابقات راه یافته‌اند.

به گفته وی، مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان شهرستان روانسر در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر به تفکیک دوره تحصیلی و جنسیت برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش روانسر گفت: به‌منظور گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس امور تربیتی، مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستان در هفته دوم اسفند برگزار شد.

این مسئول از برگزاری این مسابقات در دبستان آینده‌سازان ویژه دانش‌آموزان پسر و در دبیرستان خدیجه کبری(س) ویژه دانش‌آموزان دختر با نظارت داوران مجرب خبر داد.

غفوری با تقدیر از فعالیت مدیران، مربیان و معلمان مدارس در ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در بین دانش‌آموزان، افزود: بیش از 210 دانش‌آموز دختر و پسر حافظ قرآن کریم از یک تا سی جزء در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند.


5958078
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است