علمی فناوری 01:45 - 12 تیر 1394
گوشی های گلکسی اس 6 دارای قابلیت های بسیار جالبی هستند که متأسفانه توسط کاربران نادیده گرفته می شوند.

6 امتیاز ویژه گلکسی اس 6 +عکس

به گزارش سرویس علمی جام نیوز، گوشی هوشمند گلکسی اس 6 از رابط کاربری خود با نام TouchWiz در نسخه جدید خود استفاده کرده است این رابط کاربری سبک تر و کار آمد تر از نسخه پیشین خود است.

 

گوشی های گلکسی اس 6 دارای قابلیت های بسیار جالبی هستند که متأسفانه توسط کاربران نادیده گرفته می شوند. حال در این مطالب قصد داریم 6 قابلیت بسیار جالب و پنهانی پرچم دار جدید سامسونگ را بیان کنیم با ما همراه باشید.

 

1- قابلیت Quick Launch:

این قابلیت که به طور پیش فرض در گلکسی اس 6 فعال است می توان به سرعت برای راه اندازی برنامه دوربین از آن استفاده کرد ، در Quick Launch می توانید با دو بار لمس دکمه Home روش جالبی برای راه اندازی دوربین جهت تصویربرداری سریع بکار برد.می توان از طریق منوی تنظیمات دوربین این قابلیت را غیرفعال کرد.

 

در Quick Launch همان طورکه از نامش پیداست برای راه اندازی دوربین جهت عکاسی و تصویربرداری در زمانی کمتر ای یک ثانیه به طول می انجامد به علاوه اینکه دیگر نیازی به اضافه کردن آیکون دوربین به منوی اصلی نیست.

 

2- پاسخگویی سریع در حین اتصال بلوتوث:

به هنگام رانندگی اگر هدفون بلوتوث را به گوشی گلکسی اس 6 خود متصل کرده‌اید اگر تماسی با شما برقرار شود دیگر نیازی به فشردن دکمه‌ای خاص نیست بلکه با فعال بودن قابلیت “پاسخگویی سریع در حین اتصال بلوتوث”، به طور اتوماتیک ظرف مدت زمان 2 ثانیه به تماس ورودی پاسخ داده می‌شود . برای فعال یا غیر فعال کردن این قابلیت می توانید به بخش تنظیمات Call Settings بروید .این قابلیت هر لحظه که دستگاه موبایل شما با بلوتوث هدفون‌ یا لوازمی مانند این در ارتباط باشد به طور اتوماتیک فعال می شود.

 

 

3- قابلیت زوم دستی:

بیشتر سایت ها نسخه همگام سازی شده با دستگاه هوشمند موبایلی را شامل می شوند در برخی از سایت ها مشکل زوم کردن یا کشیدن دستگاه به بالا یا پایین وجود دارد که کاربران امکان استفاده از آن را ندارند اما این مشکل در گلکسی اس 6 سامسونگ وجود ندارد زیرا با قابلیت زوم دستی یا Manual Zoom به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

 

4- قابلیت کوچک کردن محیط برنامه‌ها:

بیشتر کاربران مایلند که اندازه پنجره برنامه های خود را کمتر از فول اسکرین در نظر بگیرند این قابلیت که در پرچمدار جدید گلکسی اس 6 نیز وجود دارد می توان با کشیدن انگشت از بالا گوشه راست به سمت وسط صفحه نمایش پنجره دلخواه خود را کوچک تر به تصویر کشید با اینکار شما می توانید اندازه پنجره را خودتان تعیین کنید که این عملکرد بسیار کاربردی بوده و خیلی ساده و راحت نیز می شود آن را انجام داد.

 

5- قابلیت‌های S View Cover (کاور اختصاصی S View):

گوشی هوشمند گلکسی اس 6 دارای کاور مخصوص به نام S View Cover می باشد که این کاور علاوه بر محافظ بودن دارای قابلیت های بسیار دیگری نیز می باشد که از جمله این قابلیت ها می توان به دسترسی سریع به بخش تنظیمات، کنترل کردن مستقیم مدیاپلیر در حین پخش آهنگ، مشاهده‌ی تصاویر بخش گالری اشاره کرد ،همچنین صفحه‌ی کوچک این کاور قادر به نشان دادن زمان و تاریخ و استفاده از دوربین جهت تصویربرداری می باشد البته کاربران قادر به برقراری تماس و پاسخگویی سریع از این پنجره کوچک نیز می باشند.این ها همگی جزء قابلیت های کاور مخصوص گوشی گلکسی اس 6 می باشند.

 

6- تعیین عکس پس‌ زمینه برای پنجره‌ی کاور S View Cover:

کاور پرچمدار گلکسی اس 6 یک قابلیت بسیار جذاب دیگری نیز دارد که آن تغییرتصویر پس زمینه پنجره کاور می باشد.به منظور فعال کردن این ویژگی منحصر به فرد باید وارد بخش تنظیمات مربوط به S View Option شده و تصویر دلخواه تان رابرای پس زمینه انتخاب کنید.

 

علمولوژی/ 2005


6683520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نسخه‌ آزمایشی مرورگر ویوالدی برای ویندوز مبتنی‌ بر آرم منتشر شد در حالی که مدتی قبل شاهد انتشار کروم برای این پلتفرم بودیم.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان آنچه را که به‌عنوان «خون‌آشام باکتریایی» توصیف می‌کنند، کشف کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فضانوردان قرار است تلسکوپ «نایسر» ناسا را طی یک پیاده‌روی فضایی در اواخر سال جاری تعمیر کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» این سیاه‌چاله ستاره‌ای کشف‌شده که «گایا BH۳» نام دارد، در فاصله ۲۰۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است