ورزشی 15:39 - 25 بهمن 1394
آزادکاران اوزان 61، 70 کیلوگرم ایران با شکست رقبا، راهی فینال تورنمنت بین‌المللی اوکراین شدند. یک نماینده کشتی آزاد ایران و 4 نماینده کشتی فرنگی نیز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

2 طلا و 5 برنز در انتظار کشتی‌گیران ایران در تورنمنت اوکراین

به گزارش ایسنا، در ادامه دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد اوکراین، مهران نصیری پس از پیروزی مقابل ولودیا فرانگولیان در مرحله نیمه نهایی، پترو بلچاک از اوکراین را 5 بر 3 شکست داد و راهی فینال 61 کیلوگرم شد. وی در فینال ایوان بلچاک از اوکراین را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش‌پور پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی والتر مارگاریان از ارمنستان را 13 بر 7 برد، سپس در مرحله نیمه نهایی آرون پیکو از آمریکا را 7 بر 3 برد و راهی فینال شد. وی برای رسیدن به مدال طلا، باید از سد آنری کیاتکوفسکی از اوکراین عبور کند.

در وزن 86 کیلوگرم رضا بیات که در دور نخست موفق شده بود نماینده آمریکا را 5 بر 5 شکست دهد، در مبارزه دوم حریف خود از ارمنستان را 9 بر 2 شکست داد. وی سپس تورنیک آلاداشویلی از گرجستان را 8 بر یک برد و به نیمه نهایی رسید. بیات در مرحله نیمه نهایی مقابل لیوبومیر ساگالیوک از اوکراین 5 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای رسیدن به مدال برنز با برنده دیدار کشتی‌گیران ارمنستان و مولداوی دیدار خواهد کرد.

دیگر نماینده ایران در این وزن محمدجواد ابراهیمی بود که پس از استراحت در دور نخست شامیر آتیان از ارمنستان را 13 بر 8 برد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دیمیترو روچنیاک از اوکراین ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نتایج کشتی فرنگی (4 برنز در انتظار ایران):

در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز وحید میرفتح‌اللهی که در مبارزه نخست جونیور راموس از برزیل را 5 بر 4 برده بود، در مرحله یک چهارم نهایی دیمیترو دوبروف از اوکراین را 4 بر 2 برد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل دنیس دیامنکوف از کشور میزبان 8 بر 3 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. میرفتح‌الهی برای رسیدن به مدال برنز با برنده دیدار کشتی‌گیران مولداوی و گرجستان مصاف خواهد کرد.

دیگر نماینده ایران در این وزن علی ارسلان بود که در دور نخست مقابل آرمن واردانیان از اوکراین 9 بر 3 شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال،در مرحله شانس مجدد به مصاف میکولا ساوچنکو از کشور میزبان خواهد رفت. وی در صورت پیروزی برای کسب مدال برنز مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین خواهد رفت.

در وزن 85 کیلوگرم داود اخباری در مبارزه نخست از ژان بلنیوک از اوکراین که مدال طلای جهان را در کارنامه خود دارد 7 بر 6 شکست خورد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال به مرحله شانس مجدد رفت که در این مرحله موفق شد الکساندر شیشمان از اوکراین را شکست دهد و در ادامه برای کسب مدال برنز به مصاف حریف خود از استونی خواهد رفت.

بهنام مهدی زاده نیز در سنگین وزن که هفت نفر وزن کشی کرده بودند، در مبارزه اول مقابل ایهور دیدیک ضربه فنی شد و با توجه به صعود رقیبش به فینال برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از گرجستان خواهد رفت.

انتهای پیام


7683341
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است