ورزشی 10:26 - 11 تیر 1394
داورزنی:
رییس فدراسیون والیبال گفت: حضور شایسته در جام جهانی والیبال سال 2015 در اولویت کاری فدراسیون و والیبال ایران است و به همین دلیل در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم ملی دوم شرکت می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه با حضور 17 تیم در چهار گروه مقدماتی در تهران آغاز می شود و به مدت 9 روز پیگیری خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران با تیم ملی دوم خود در این رقابت ها شرکت می کند.



رییس فدراسیون والیبال درباره دلایل این تصمیم گیری گفت: جام جهانی والیبال که شهریورماه در کشور ژاپن برگزار می شود یکی از مسابقات مهم و انتخابی المپیک در جهان است و به همین دلیل والیبال کشورمان باید حضوری شایسته در این رقابت ها داشته باشد.



دکتر محمدرضا داورزنی تصریح کرد: به همین دلیل تصمیم گرفته شد که تیم ملی والیبال ایران در هجدهمین دوره قهرمانی آسیا با بازیکنانی شرکت کند که کمتر به آنان میدان داده شده و یک سرمربی ایرانی نیز هدایت تیم را بر عهده گیرد.



وی با بیان اینکه حریفان ایران در جام جهانی والیبال نیز بعد از لیگ جهانی تا آغاز جام جهانی در شرایط مسابقه و استرس آن قرار نمی گیرند، گفت: حضور در جام واگنر و اردوی مشترک با روسیه و بازی های تدارکاتی با این کشور استرس شرایط مسابقه را ندارد و برای آماده سازی تیم ایران برنامه ریزی شده است.



رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: از سوی دیگر باید به دیگر بازیکنان تیم ملی که در فهرست 25 نفره لیگ جهانی بودند اما در این مسابقات بازی نکردند، امکان حضور در میادین مهم را بدهیم و به همین دلیل با استفاده از این بازیکنان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد. چون این بازیکنان سرمایه های ایران هستند و باید در شرایط مسابقه قرار گیرند تا برای آینده والیبال آماده شوند.



وی افزود: اشتباه است که تیم ملی والیبال ایران بازیکنان خود را تحت فشار قرار دهد، آنان نباید قبل از جام جهانی به لحاظ روانی در شرایط مسابقه و استرس قرار گیرند. حضور در قهرمانی آسیا و مسابقه با ژاپن و کره جنوبی دوباره شرایط روانی مسابقه را برای بازیکنان مهیا می کند.

داورزنی با بیان اینکه عوامل متعدد باعث این تصمیم شد، گفت: اگر قرار بود قهرمان آسیا به المپیک برود و یا سه تیم برتر این رقابت ها به انتخابی المپیک صعود کنند، حتما با بازیکنان اصلی به میدان می رفتیم اما اینگونه نیست و بنابر این به جوان ها فرصت خواهیم داد. تیم ملی والیبال نیز در این مدت تمرینات خود را زیر نظر کواچ پیگیری خواهد کرد.





انتهای پیام/


6679263
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است