ورزشی 11:46 - 09 مهر 1399
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید بهترین گزینه داخلی برای هدایت‌ آبی‌پوشان پایتخت، امیر قلعه‌نویی است.

فلاحت‌زاده:‌ استقلال مثل یک ساختمان کلنگی است/ گزینه داخلی برای آبی‌ها فقط قلعه‌نویی

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت:‌ استقلال مثل یک ساختمان کلنگی می‌ماند که باید کاملا خراب و از نو ساخته شود. سه حالت برای سرمربی آینده استقلال وجود دارد. اول یا کسی مثل استراماچونی را باید به تیم بیاورند یا یک مربی ایرانی و توانمند و باتجربه مثل امیر قلعه‌نویی را باید سرمربی آبی‌ پوشان کنند. یا به یک مربی جوان زمان کار کردن بدهند که من فکر می‌کنم مجید نامجومطلق گزینه خوبی است.

او ادامه داد: استقلال این همه بازیکن و مربی توانمند دارد. به نظر من شاید به نامجومطلق برای هدایت تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فشار آوردند. این مساله به من پیشکسوت بر می‌خورد. البته شاید به من می‌گفتند، من این مسوولیت را قبول می‌کردم. آرزوی من است که هر طور شده به استقلال کمک کنم. اگر قرار باشد مربی ایرانی بیاوریم، کسی بهتر از امیر قلعه‌نویی نیست که می‌دانیم گرگ باران دیده‌ای است و تجربه زیادی دارد.

فلاحت‌زاده درباره اظهارات احمد سعادتمند درباره مسائل باشگاه استقلال گفت:‌ به نظر من ایشان بی‌تجربگی کرد. شاید هم ایشان درست گفته باشد اما زمانش نبود که چنین حرف‌هایی زده شود. این که گفته می‌شود بازیکن قلیان آورده است،‌ نباید رسانه‌ای بشود. با این کار چه کسی قرار است زیر سوال برود؟ اگر سرپرست قرار است زیر سوال برود که سرپرست را خود مدیرعامل انتخاب کرده است. اگر سرمربی را می‌خواهی زیر سوال ببری که نامجو مطلق در بدترین وضعیت تیم را هدایت کرده است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت:‌ من فکر می‌کنم اگر پروسه‌ای  جلو برود که آقای امیرقلعه‌نویی سرمربی استقلال شود و مجید نامجومطلق دستیارش بشود، به نظر من بهترین حالت برای استقلال است و فکر می‌کنم استقلال با این حالت می‌تواند نتایج خوبی در به دست آورد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد.

انتهای پیام


10741603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است