ورزشی 16:20 - 28 بهمن 1397
فینالیست‌های اوزان منهای ۷۵ و منهای ۸۴ کیلوگرم کشورمان به ترتیب مدال‌های طلا و نقره لیگ جهانی کاراته وان امارات را کسب کردند.کاتای تیمی بانواننیز با شکست مقابل ایتالیا به مدال نقره رسید.

قهرمانی بهمن عسگری در لیگ جهانی کاراته وان امارات/ مدال نقره وفادار و کاتای تیمی بانوان

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ جهانی کاراته وان در امارات، فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بین بهمن عسگری از ایران و لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان برگزار شد که عسگری موفق شد با برتری ۲ بر صفر مدال طلای این وزن را از آن خود کند.

عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد. سپس موفق شد ۵ بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.

او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ را برد و در نیمه نهایی ۲ بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد.



در وزن ۸۴ – کیلوگرم، علی فداکار برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه‌ای نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۸ رفت و ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

او در اولین مبارزه خود ۳ بر ۲ سالی دیوپ از فرانسه را برد. سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد میشل دوره‌ام از استرالیا گذشت. در ادامه موفق شد ۴ بر صفر جورج پرز از دومینیکن را با شکست بدرقه کند.

فداکار در چهارمین مبارزه ۵ بر یک ماکوتو کوییکی از ژاپن را برد و در نیمه نهایی ۳ بر ۲ از سد فاروک عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

کاتای تیمی بانوان ایران نیز در فینال مقابل تیم ایتالیا قرار گرفت و صاحب مدال نقره لیگ جهانی امارات شد.

پیش از این کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب مهسا افسانه، پریسا رحمانی و مائده نصیری پی موفق شد با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول راهی دیدار فینال شود برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ایتالیا رفت و امتیاز ۲۴.۰۸ را کسب کرد و تیم ایتالیا به امتیاز ۲۴.۴ رسید تا تیم ایران عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و صاحب مدال نقره شود.



تیم ایران ابتدا در گروه یک با تیم‌های کرواسی، روسیه، اسلواکی، الجزایر و استرالیا همگروه بود که موفق شد امتیاز ۲۳.۲۶ را کسب کند و به عنوان تیم اول به دور دوم صعود کند.

در دور دوم هم با تیم‌های کرواسی، روسیه و استرالیا مبارزه کرد و امتیاز ۲۳.۳۴ را بدست آورد و به عنوان تیم اول به فینال راه یافت.

 

انتهای پیام


10057207
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است