فرهنگی‌هنری 16:04 - 22 مهر 1398

افتخار و عزت ما انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های بی‌نظیر و الهی دفاع مقدس که پدیده‌ای مانا و پویا است و درهندسه‌ و نظام فکری اسلام، امت و ولایت خلاصه و متبلور است مهمترین عامل مصونیت، عزت و اقتدار ما به شمار می رود.

وی افزود : تنها باحفظ، استمرار و اتکا به این ارزش ها است که می‌توانیم با افتخار، سرافرازی و شایستگی وارد گام دوم انقلاب اسلامی شده و به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) گام ها را محکم تر برداریم.

جعفری با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش ساعت بازدید از تالاهای موزه انقلاب اسلامی درهفته دفاع مقدس، استقبال عمومی بازدیدکنندگان از موزه افزایش چشمگیری داشت، افزود: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس سال ۹۸ با تمهیدات ویژه صورت گرفته یکی از پر رونق ترین سالهای خود را پشت سرگذاشت. دراین ایام برای نخستین بار و با پیشنهاد موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاهی از پهپادهای غنیمتی نظام سلطه و بقایای پهپاد ساقط شده آمریکا توسط دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران با عنوان « شکارکرکس ها» برگزار شد که به دلیل استقبال مردم خوب وقدرشناس بویژه جوانان عزیز ، برنامه های هفته دفاع مقدس یک هفته تمدید شد، که بحمدالله به دلیل تنوع و گستردگی برنامه ها، بالاترین رکورد بازدید کنندگان در طول سال های فعالیت موزه  با ۱۵۱ هزار ۴۸ نفر بازدید به ثبت رسید.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه امسال برای نخستین بار بازدید رایگان از موزه درهفته دفاع مقدس از ۷ مهر به ۱۵ مهر ماه ۹۸ افزایش یافت، بیان کرد: طبق آمارهای موجود و ثبت شده از تاریخ ۳۰ شهریورماه الی ۱۵ مهرماه سال‌جاری، ۱۵۱هزار و ۴۸ نفر بازدید از تالارها، نمایشگاه ها، موزه های باز و بسته، برنامه های فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام گرفته است، از این تعداد ۳۹ هزار ۱۱۱ نفر تنها از تالارهای هشت گانه موزه دیدن کردند، که درمقایسه با ایام مشابه سال گذشته تعداد بازدید کنندگان از تالارهای موزه، با افزایش۱۲۱ درصدی مواجه شده بود، این میزان آماردرحالی است که بخش پانورامای موزه انقلاب اسلامی به جهت آماده سازی نمایشگاه پایان داعش و فاز اول موزه مقاومت در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس تعطیل بوده است.


10266285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» با نگاهی طنز به رویداد‌های تاریخی جهان به عنوان نخستین محصول مرکز نوجوان سوره، اول اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک نماینده مجلس گفت: سفرای ایران می‌توانند بر اساس ذائقه، فرهنگ و نیاز کشور‌های محل ماموریت خود، از ترجمه کتاب‌های ایرانی حمایت کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سال ۲۰۲۳ با مجموعه‌ای از داستان‌های وحشتناک که تماشاگران را در تاریکی سینما به لرزه درآورد، سالی ترسناک برای علاقه‌مندان به ژانر وحشت بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است