استانی 00:10 - 31 مرداد 1393
معاون شهردار ارومیه:
معاون شهردار ارومیه گفت: رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار ارومیه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار به شمار می‌رود.

رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار ارومیه در اولویت قرار دارد

ابراهیم صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار ارومیه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری ارومیه به شمار رفته و در این سمت و سو فعالیت‌های زیادی در حال شکل گرفتن بوده و با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در طول 10 سال گذشته شهرداری برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها اقدامات ارزشمندی را داشته است، ادامه داد: رفع مشکلات موجود در مناطق کم‌برخوردار هم با جدیت دنبال می‌شود که برای ثمربخشی اقدامات همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور راهگشاست.

وی با اشاره به اینکه مناطقی مانند محدوده طرزیلو، اسلام‌آباد، کشتارگاه و حاجی پیرلو در سالیان گذشته توسط کارگروه‌ها به عنوان مناطق رسمی تعیین شده‌اند، افزود: شهرداری برای توسعه دامنه خدمات در این مناطق فعالیت‌های زیادی را در برنامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه افزود: در طرزیلو بیش از 16 هزار و 200 مترمربع، در کشتارگاه 28 هزار و 776 مترمربع و در منطقه اسلام‌آباد 16 هزار و 518 مترمربع ساماندهی شد، به طوری که شهرداری در مجموع اعتباری به میزان بیش از 3 میلیارد تومان در این مناطق هزینه کرده است.

صفری خاطرنشان کرد: علاوه بر مناطق مصوب مورد اشاره در مناطق دیگر از جمله پشت ناحیه که در برگیرنده محدوده‌های شهید جواد قره‌باغی، سالار، لاله، وحدت و شهرک دیگاله است نیز فعالیت‌هایی انجام گرفته و بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون عمرانی و فنی شهرداری ارومیه آسفالت معابر و رفع راه‌های خاکی را یکی از برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: با همت اقشار مختلف جامعه یکی پس از دیگری به برنامه‌های مختلف شهرداری ارومیه جامه عمل پوشانده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی و عزم همگانی به معنای واقعی در شهرداری ارومیه در حال تحقق است، ادامه داد: در جای جای ارومیه تحولات عمرانی، سازندگی، اجتماعی و فرهنگی در حال بروز است که رفاه اجتماعی، نشاط همگانی و سرافرازی مردم را به دنبال دارد.

صفری بر ضرورت بکارگیری ظرفیت‌های مردمی تاکید کرد و بیان داشت: رسانه‌ها و یکایک مردم هر یک به شکل متفاوت در راستای تحقق برنامه‌های شهرداری می‌توانند گام‌های استواری را بردارند، چه بسا از این رهگذر ارومیه روند توسعه را با شتاب بیشتری پشت سر بگذارد.


4531621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است