بین‌الملل 15:28 - 03 تیر 1397
اداره پلیس عراق از کشته شدن سرکرده برجسته داعش و پنج تن از همراهانش در شهرستان الشرقاط واقع در شمال بغداد خبر داد.

هلاکت "عصب داعش" و پنج تن از همراهانش در الشرقاط

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، اداره پلیس عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی در عملیاتی ویژه و با تکیه بر داده‌های اطلاعاتی دقیق موفق شدند ابو سلام العراقی، مغز متفکر  گروه تروریستی داعش را به همراه پنج تن از همراهانش که در یکی از تونل‌ها در جزیره الشرقاط پنهان شده بود، به هلاکت برسانند.

اداره پلیس عراق همچنین اعلام کرد: نیروهای امنیتی ابوسلام را که در  عملیات انفجارها و آدم‌ربایی نقش به‌سزایی داشت "عصب داعش" نام‌گذاری کرده بودند و به هلاکت رسیدن وی را به مثابه شکست دادن گروهک‌های پنهان در استان صلاح‌الدین دانستند.

انتهای پیام


9821063
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان یونیسف تایید کرد از ابتدای شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون بیش از ۱۳۸۰۰ کودک به شهادت رسیده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بازتاب‌های حمله ایران در رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد و رسانه‌های صهیونیست عملیات ایران را عملیاتی بی سابقه در جهان تلقی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرقابل باور، برای کم کردن تعداد اسرای فلسطینی خواستار اعدام آنان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا و آمریکا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، بار دیگر دست به استفاده از ابزار نخ‌نمای تحریم بردند و یک سری تحریم‌های جدید اعلام کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مهندسی معکوس ابزاری قدرتمند در زمینه جنگ و درگیری است، زیرا می‌توان از آن برای تحلیل و درک فناوری‌های پیچیده دشمن و استراتژی‌های آن استفاده کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فعال سیاسی آمریکایی در تحلیل پاسخ ایران به اسرائیل گفت دفاع ایران قدرت امپریالیستی غرب را پوچ کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس آنروا اعلام کرد رژیم صهیونیستی با تلاش بدخواهانه‌ای سعی دارد به کار آنروا در غزه پایان دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پیش از جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین در این نهاد، آمریکا درحال کارشکنی در این خصوص برای جلوگیری از عضویت فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکایی گفت: ایران با عملیات اخیر نشان داد هر زمان بخواهد می‌تواند ضربات راهبردی را از حیث نظامی به رژیم اسرائیل وارد کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه انگلیسی گزارش داد با توجه به سرنوشت پدافند هوایی اوکراین، می‌توان گفت اسرائیل هم در درازمدت قادر به حفظ توان کنونی پدافند هوایی خود نیست و بالاخره در برابر انبوه موشک‌های بازیگران منطقه کم می‌آورد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است