ورزشی 09:13 - 29 فروردین 1394
رود برود در آستانه دیدار تیمش در این هفته رقابت‌های لیگ هلند اعلام کرد آسیب دیدگی علیرضا جهانبخش جدی نیست.

سرمربی نایمخن: خوشبختانه آسیب دیدگی جهانبخش جدی نیست

به گزارش ایسنا، باشگاه نایمخن در هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال هلند فردا (یکشنبه) به مصاف آلمره خواهد رفت.

نایمخن که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد با کسب 92 امتیاز از 34 دیدار گذشته خود در صدر جدول رده بندی قرار دارد و همچنین موفق شده تا عنوان قهرمانی زود هنگام لیگ را نیز از آن خود کند.

این تیم در فصل گذشته از لیگ دسته اول فوتبال هلند به دسته دوم سقوط کرد اما در فصل جاری احیا شد و اکنون در راه رسیدن به 100 امتیاز در طول یک فصل قرار گرفته است. رود برود با وجود چنین شرایطی می‌خواهد شاگردانش باز هم روحیه جنگندگی‌شان را حفظ کرده و حتی آن را بیشتر کنند.

نایمخن در دیدار هفته گذشته خود مقابل گرافشاپ، نمایشی متوسط ارائه کرد. پس از آن دیدار بود که این تیم مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. رود برود در این زمینه گفت: نمی‌خواستیم آنطور شود. باید سطح تیم‌مان را بالاتر ببریم. تمرکز شاگردانم باید بیش از این باشد. در غیر این صورت ممکن است اوضاع آنطوری که می‌خواهیم پیش نرود. می‌خواهیم تا پایان فصل در همه دیدارهای خانگی‌مان به پیروزی برسیم. باید به آن چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

علیرضا جهانبخش در دیدار هفته گذشته نایمخن مقابل گرافشاپ به دلیل آسیب دیدگی زانو در ترکیب تیمش به میدان نرفت. برود در این زمینه هم گفت: خوشبختانه پس از ام آر آی مشخص شد آسیب دیدگی او زیاد جدی نیست.

کریستیان امیلسون و مایک فان‌هامل نیز همانند جهانبخش دیدار بعدی را از دست می‌دهند. جیووانی گراونبیک اما پس از پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی احتمال دارد بار دیگر به ترکیب نایمخن بازگردد. مارسل آپیا نیز ممکن است جایگاه از دست رفته‌اش در ترکیب را بازپس بگیرد.

ترکیب احتمالی نایمخن در دیدار با آلمره به شرح زیر است:

اسمیتز، آپیا، فان‌ایدن، کانبوی، لیواکابسی، دائمن، سانتوس، برینبرگ، فور، آرس، لیمبومبه.

انتهای پیام


6214660
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است