استانی 00:59 - 23 اسفند 1396
مصدومیت ۲۸ لرستانی
خرم‌آباد-در حالی تب «چهارشنبه‌سوری» فروکش می‌کند که ۲۸ لرستانی در حوادث آخرین چهارشنبه سال مصدوم شدند و حوادثی از قبیل آتش‌سوزی درختان و انفجار کپسول پیک‌نیک رقم خورد.

تب «چهارشنبه‌سوری» فروکش کرد/ آتش‌سوزی درختان و انفجار پیک‌نیک

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی تب چهارشنبه سوری فروکش می کند که شاهد مصدومیت تعدادی از شهروندان لرستانی بودیم، مصدومانی که برخی از آن ها سرپایی درمان شدند و برخی دیگر هم در بیمارستان بستری شدند.

آماده باش نیروهای آتش نشانی، اورژانس، بیمارستان ها و مدیریت بحران لرستان باعث شد تا در مواجه با حوادث، به موقع اقدام شود و حضور نیروهای پلیس باعث شود مراسم چهارشنبه سوری در لرستان با حوادث کمتری همراه باشد.

اورژانس لرستان آخرین آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال ۹۶ لرستان تا ساعت ۳۰ دقیقه بامداد رورز چهارشنبه ۲۳ اسفند را ۲۸ نفر اعلام کرده است.

۵ نفر در خرم آباد، ۸ نفر در بروجرد، ۸ نفر در دورود، یک نفر در الیگودرز و ۶ نفر در ازنا در جریان حوادث چهارشنبه سوری دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۴ نفر زن و ۲۴ نفر مرد بوده اند.

۱۸ نفر از مصدومین پس از درمان در مراکز درمانی لرستان ترخیص شدند و ۱۰ نفر نیز بستری هستند.

در یک حادثه در شهرستان بروجرد ۶ نفر بر اثر انفجار کپسول پیک نیک دچار مصدومیت شدند؛ در الیگودرز یک مرد ۴۰ ساله دچار مصدومیت شد و در خرم آباد نیز آتش سوزی درختان بلوار «زیباکنار» و سطل زباله ها را شاهد بودیم.

برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا روی گزینه HD کلیک کرده و گزینه ۳۶۰P را انتخاب کنید

مدیرکل مدیریت بحران لرستان نیز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آتش زدن ۵ اصله درخت کاج در بلوار «زیباکنار» خرم‌آباد و ۲۴ سطل زباله و لاستیک در محدوده دریاچه «کیو» عنوان کرد: در حال حاضر اوضاع در سطح استان آرام و مردم در حال پراکنده شدن هستند.

رضا آریایی تأکید کرد: عمده مجروحان در حوادث چهارشنبه‌سوری استان دارای سن کم و بین ۶ تا ۱۶ سال هستند.


9713678
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است