استانی 11:31 - 06 مهر 1399
فرماندار شهرستان ابهر عنوان کرد
ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: ارائه عملکرد شفاف از سوی مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها موجب ارتقای اعتماد مردم به این مراکز می‌شود.

افزایش اعتماد مردم به خیریه‌ها با ارائه عملکرد شفاف

وجیه‌الله نوروزی شامگاه دیروز (۵ مهرماه) در حاشیه مراسم افتتاح پنج مرکز نیکوکاری در ابهر که به مناسبت هفته دفاع‌مقدس انجام شد با اشاره به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد مراکز نیکوکاری، عنوان کرد: کمیته امداد از زمان شکل‌گیری تاکنون منشا اثرات ارزشمندی بوده و نقش موثری در فقرزدایی ایفا کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر عملکرد خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری، ادامه داد: اگر خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری عملکرد خود را به‌صورت شفاف به مردم ارائه دهند؛ اعتماد مردم به این مراکز افزایش یافته و کمک‌های بیشتری به این مراکز می‌شود.

فرماندار شهرستان ابهر اظهار کرد: با توجه به مردمی بودن این مراکز، امیدواریم با عملکرد خوب آن‌ها، مشکلات نیازمندان برطرف شده و هیچ فرد نیازمندی در شهر وجود نداشته باشد.

این مسئول با تاکید بر اهتمام جدی برای حل مشکلات نیازمندان در جامعه، یادآور شد: در همین راستا تعامل و همکاری بین ادارات در رفع فقر و محرومیت از ضروریات است.

در ادامه این‌ مراسم امام جمعه ابهر نیز اضافه کرد: کریم‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که با مردم مهربان بوده و در برابر مشکلات آن‌ها احساس وظیفه کنند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی با اشاره به سیره اهل‌بیت (ع) در دستگیری از نیازمندان و فقرا، گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از ایتام و محرومان و تامین نیازمندی‌های آنان از جمله بارزترین شاخصه‌های  پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت علی (ع) و ائمه‌اطهار (ع) بوده است.

وی با تاکید بر رسیدگی به حال محرومان، خاطرنشان کرد: امدادگری و مددکاری از ویژگی‌های برجسته پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه‌اطهار (ع) بود و آن بزرگواران شخصا به این کار می‌پرداختند و پیامبر خاتم اسلام (ص)، ائمه‌اطهار (ع) با دستان پرسخاوت خود نیاز آنان را برآورده و با ایتام به ملاطفت و مهربانی رفتار می‌کردند.

انتهای پیام


10735923
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است