استانی 18:01 - 23 شهریور 1396
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی :
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تربیت جوانان انقلابی، متخصص و متعهد بر اساس منشور ٧ گانه مقام معظم رهبری از رویکردهای جدی آستان قدس رضوی است.

تربیت جوانان متخصص و انقلابی از رویکردهای جدی آستان قدس است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی بختیاری در جمع دانش آموزان اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا(ع) که از استان‌های کرمان، گلستان و فارس به مشهد مشرف شده اند اظهار کرد: تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی، متخصص و متعهد بر اساس منشور ٧ گانه مقام معظم رهبری از رویکردهای جدی آستان قدس رضوی بوده و در این راستا برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: تولیت معزز آستان قدس رضوی این مکان مفرح و زیبا که از موقوفات امام رضا(ع) است را جهت استفاده نوجوانان و جوانان ایران اسلامی اختصاص داده‌اند که فرآیند تجهیز این اردوگاه در حال انجام است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأثیرپذیری انسان در دوران نوجوانی گفت: در دوران ستم شاهی کلاس‌هایی توسط شهید هاشمی نژاد در کانون بحث و انتقاد دینی برگزار می‌شد که حکومت طاغوت آن را تحمل نکرد.

وی گفت: در عصر حاضر دسترسی به منابع و متون اصیل و ناب برگرفته از آموزه‌های قرآنی و اهل بیت(ع) بسیار راحت‌تر شده و از سوی دیگر شبهات و لغزشگاه‌ها نیز جوانان ما را تهدید می‌کند.

بختیاری با اشاره به لزوم برنامه ریزی، تهذیب نفس و تلاش در جهت تعالی در همه زمینه‌ها در دوران نوجوانی گفت: در روایات ما آمده است که اعمال روزانه خود را محاسبه کنید و اگر ٢ روز شخص مومن مثل هم باشد او ضرر کرده است.

وی گفت: قدر این فرصت و سرمایه عظیمی که خداوند به شما عزیزان اعطا کرده است را بدانید و از امام رضا(ع) برای توفیق و تعالی خود مدد بگیرید.

مجتبی مختاری، مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اردوگاه امام رضا(ع) گفت: تا پایان مهرماه این اردوگاه میزبان دانش آموزان از اقصی نقاط کشور است که در بازه‌های  زمانی یک هفته‌ای، برنامه‌ها و آموزش‌های متنوعی برای آنان تدارک دیده شده است.


9419490
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است