استانی 08:27 - 27 آبان 1397

اولین دوره آموزشی «از طراحی تا اجرا» در بوشهر برگزار شد

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور بوشهر به خبرنگار مهر گفت: اولین دوره آموزشی «از طراحی تا اجرا» با هدف رفع نیازهای آموزشی و اطلاعاتی و ارتقا بار علمی و عملی دانشجویان فنی مهندسی عمران و آشنایی با دانش روز و نرم افزارهای تخصصی این رشته، در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار گردید.

نرگس مقدسی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی با نکات مهم و کلیدی طراحی سازه و نکات تجربی اجرا و توانمدسازی دانشجویان در طراحی سازه های فولادی و بتنی است.

وی افزود: در این کارگاه که به مدت ۴٠ ساعت در پنج روز برگزار شد پس از معرفی انواع سیستم های سازه ای و بارهای وارد بر ساختمان و جزییات اجرایی ساختمان ها، خلاصه ای از دستورات مورد نیاز برنامه اتوکد برای ترسیم نقشه معرفی شد.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر بیان کرد: سپس مراحل آنالیز و طراحی یک ساختمان چهار طبقه اسکلت بتنی و فلزی با سیستم قاب خمشی، به دانشجویان آموزش داده شد.

وی ادامه داد: پس از آموزش طراحی سازه با نرم افزار Etabs و طراحی فونداسیون با نرم افزار Safe، نحوه نوشتن دفترچه محاسبات و کنترل های سازه ارائه شد. همچنین به همراه دانشجویان از قسمت‌های مختلف ساختمان در حال اجرا بازدید بعمل آمد.


9976034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است