فرهنگی‌هنری 10:34 - 31 تیر 1397

پوسترهای «حقوق کودکان» روی دیوار صبا می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه پوستر «حقوق کودکان» عصر روز دوشنبه اول مرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه‌های «لرزاده» و «فرشچیان» گشایش می‌یابد. 

این مجموعه که به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن حمایت از حقوق کودکان به نمایش در می‌آید در برگیرنده ۵۰ اثر از ۴۶ هنرمند جوان از میان دانشجویان گرافیک دانشگاه علم و فرهنگ است.

آثار ارایه شده طی پروژه‌ای با هدف آگاه سازی جامعه با حقوق جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی کودک، شکل گرفته که در قالب ۱۰ موضوع کودک و حریم شخصی، کودک و جنگ، کودک و کار، کودک و خشونت خانگی، کودک و حق بازی، کودک و حق تحصیل و ازدواج کودکان ارایه می‌شود.

در این پروژه که با نظارت ندا تولایی انجام گرفته ابتدا دانشجویان در مورد هر یک از این مفاهیم و موضوع‌ها، مطالعاتی گسترده داشته و سپس، ایده‌های خود را با بیان بصری و فرم زیبایی شناسانه طرح و اجرا کرده‌اند.

آثار خلق شده پس از بررسی و کارشناسی توسط هیات داوران از میان صدها پوستر طراحی شده انتخاب و به نمایشگاه راه یافته است.

ندا تولایی کیوریتور و مدیر این پروژه پژوهشی و هنری، سابقه چندین سال تدریس در دانشگاه‌های الزهرا و علم و فرهنگ، مدیر هنری و عضو هیات مدیره شرکت‌های تبلیغاتی و هنری را در کارنامه خود دارد.

نمایشگاه «حقوق کودکان» با نمایش پوسترهایی در ارتباط با حقوق کودک از ۲ تا ۸ مردادماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۸ میزبان عموم علاقه مندان خواهد بود.


9849568
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی از همکاری بسیار خوبش در «اسپایدر من ۴» خبر داد و درباره پایبندی اش به این شخصیت محبوب صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گوشه‌ای از حال و هوای زندگی کولبران در مجموعه «نون. خ ۵» به تصویر کشیده شد و شما می‌توانید بخش‌هایی از آن را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با شب وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ره)، مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور ایرانیان مقیم مالزی در کوالالامپور برگزار شد.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری با سابقه رادیو ایران گفت: من ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» اجرا کرده‌ام و مردم همیشه با رادیو دوست بوده اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شش فیلم داریوش مهرجویی با قاب‌هایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان در جشنواره فیلم مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش‌های رقابتی، ترویجی و کارگاه‌های این دوره تشریح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونسیتی باعث افتخار مردم پاکستان هم شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است