استانی 03:33 - 03 آبان 1393
معاون فرهنگی ادراه‌کل ارشاد خراسان رضوی:
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 600 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد عرضه می‌شود.

600 میلیون تومان بن در نمایشگاه کتاب ناشران ایران عرضه می‌شود

حسین مسگرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران اظهار کرد: بیش از 700 ناشر و نمایندگی در شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد شرکت کرده‌اند.

وی از حضور بیش از 20 کشور خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: همزمان با افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتاب، دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مسگرانی در ارتباط با انتخاب کتاب سال عنوان کرد: بیش از یک‌هزار و 300 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که پس از بررسی‌های داوری و ارزیابی کیفی کتاب‌ها از برگزیدگان آثار در مراسم افتتاحیه تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی پس از سه مرحله داوری در زمینه‌های روان‌شناسی، دینی، ادبیات، علوم اجتماعی، علوم تربیتی، کودک و نوجوان و هنر و ترجمه انتخاب می‌شوند.

دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد با بیان اینکه 600 میلیون بن برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: امیدواریم این تعداد بن تا روزهای پایانی نمایشگاه به فروش برسد.

مسگرانی در ارتباط با کتاب‌های کمک درسی عنوان کرد: حدود 40 غرفه در نمایشگاه کتاب به کتب کمک درسی اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای سطح مطالعه مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه کتاب است و ما امیدواریم شانزدهمین نمایشگاه کتاب همانند سال‌های گذشته خروجی خوبی داشته باشد.

مسگرانی در ارتباط با افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی خاطرنشان کرد: آموزش‌ و‌ پرورش با تورهای بازدیدی از نمایشگاه می‌تواند دانش آموزان را به افزایش مطالعه ترغیب کند.

وی در پایان به زمان بازدید از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و یادآور شد: ساعات بازدید نمایشگاه از ساعت 14 تا 21 و در ایام پنجشنبه و جمعه ساعت 10 تا 22 است.


5029473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است