ورزشی 11:30 - 12 بهمن 1393
در بخش بانوان الناز رکابی، در بخش مردان، خسرو هاشم‌زاده داوودی و در بخش تیمی تیم باشگاه داوودی به عناوین نخست دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی، باشگاه کوه‌نوردی و اسکی دماوند با همکاری کارگروه مسابقات و لیگ فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی در راستای گسترش و توسعه ورزش سنگ‌نوردی یک دوره مسابقات «سرطناب» در رده سنی آزاد مردان و زنان را طی روزهای نهم و دهم بهمن 93 برگزار کرد.



این مسابقات با عنوان «جام دماوند» در بخش بانوان از صبح روز نهم بهمن ماه در سالن سنگ‌نوردی سراج مجموعه ورزشی شهدای اوقاف، با 42 شرکت‌کننده آغاز شد و 8 نفر فینالیست به این شرح مشخص شدند: الناز رکابی، معصومه رجب‌علی، سیده افسانه میراحمدی، مریم علیخانی، فرناز اسماعیل‌زاده، زینب کبری موسوی، خدیجه جهانبخش و شبنم اسدی.

پس از رقابت سنگ‌نوردان در مرحله‌ فینال «الناز رکابی» به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، «معصومه رجب‌علی» به مقام دوم رسید و «سیده افسانه میراحمدی» بر سکوی سوم ایستاد.

دومین روز مسابقات صبح روز جمعه در بخش آقایان با حضور 77 نفر بر روی چهار مسیر طراحی شده برگزار شد. نفرات راه یافته به فینال سرطناب غلام‌علی برات‌زاده، خسرو هاشم‌زاده، محمدعلی آقا داودی، سعید صفری، رضا کلاسنگیان، امیر حمزه‌پور شفیع، صدرا ترکمان بوترابی، حسین صادقی ماهانی و مرتضی افتخار بودند که در نهایت خسرو هاشم‌زاده داوودی به مقام قهرمانی رسید، رضا کلاسنگیان بر سکوی دوم ایستاد و غلام‌علی برات‌زاده نیز به مقام سوم رسید.

شایان ذکر است در بخش تیمی نیز تیم باشگاه داوودی اول شد، تیم باشگاه دماوند دوم و تیم زنجان سوم شد.

 


5748294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است