استانی 20:59 - 04 مرداد 1393
معاون سیاسی استاندار همدان:
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای سبک زندگی هستند.

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای سبک زندگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار عصر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دولت، شهید باهنر و شهید رجایی را دو شهیدی خواند که سوختند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بماند.

 وی با بیان اینکه از هفته دولت باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد،افزود: این هفته بهترین فرصت است تا یاد و خاطر همه شهیدان به ویژه شهیدان دولت زنده نگه داشته شده و بر آرمان‌های این شهدا تأکید شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هفته دولت را بهترین فرصت برای بررسی مسائل و مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: در این هفته آنچه نیاز است تا به گوش مردم از عملکردهای دولت برسد باید ارائه شود.

وی با تأکید بر اینکه هفته دولت در همدان با دو رویداد بزرگ دیگر مقارن شده، خاطرنشان کرد: روز اول شهریور به نام روز همدان و روز بوعلی‌سینا نامگذاری شده است و همایش حکمت سینوی با حضور مسئولان کشوری و میهمانان خارجی برگزار خواهد شد و مراسم روز همدان نیز تدارک دیده شده است.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در هفته دولت برپاست، ادامه داد: بار سنگین مسئولیت هفته دولت بر دوش فرمانداری‌ها است تا مراسم این هفته به خوبی در تمام شهرستان‌ها برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال این هفته دولت دومین تجربه دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: در سال گذشته دولت به طور کامل امور را به دست نگرفته بود و در سال جاری باید عملکرد 10 ماه‌ای که متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گزارش شود.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه چهارم شهریور ماه به عنوان روز کارمند نامگذاری شده، افزود: کارمندان بسترسازان توسعه در منطقه هستند چرا که ایجاد توسعه، ماحصل تلاش این افراد است.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد، خاطرنشان کرد: این عملیات یک امداد غیبی بود  به طوری که منافقان که به پشتیبانی رژیم صدام و جهان استکبار به میدان آمده بودند، شکست خوردند و لشگر انصارالحسین (ع) همدان و پایگاه شهید نوژه نقش بزرگی در این پیروزی داشتند.

الهی‌تبار راهپیمایی روز قدس را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: سال‌های گذشته نیز راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شد اما روز قدس امسال با شکوه‌تر از هر سال و با حضور همه آحاد مردم حتی افرادی که انتظار آنان را نداشتیم برگزار شد.

وی تأکید کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی به جهانیان ثابت کردند که از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت می‌کنند تا این افراد به سرزمین خود بازگردند و وعده الهی محقق شود.


4333857
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است