سیاسی 13:32 - 28 فروردین 1394
پدر شهید احمدی‌روشن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه:
پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه موضع ما نسبت به مذاکرات هسته‌ای همان مواضع مقام معظم رهبری است، گفت: ما در خصوص مذاکرات هسته‌ای نامه تشکر به وزیر امور خارجه ننوشتیم.

نامه تشکر به وزیر امور خارجه را ننوشتیم/ دغدغه‌های ما نسبت به مذاکرات همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رحیم احمدی‌روشن پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران اظهارداشت: مردم و دانشجویان از من این سؤال را می‌پرسند که آیا شما از جمله کسانی بودید که به وزیر امور خارجه نامه نوشتید و تشکر کردید؟‌ که بنده امروز در جواب می‌گویم خیر ما چنین نامه‌ای ننوشتیم و برای وزیر امور خارجه نفرستادیم.

وی افزود: به کسانی که نظر ما را در خصوص مذاکرات هسته‌ای می‌پرسند باید بگوییم نظر ما همان نظر مقام معظم رهبری است. رهبری اولین چیزی که فرمودند این بود که ما خوشبین نیستیم و دلیل آن را هم بر اساس تجربه و شناخت عمیق از دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کردند.

رحیم احمدی‌روشن تصریح کرد: دغدغه‌های ما نسبت به مذاکرات همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، ما همواره چشم و گوش به فرمان ولایت داریم و آنچه ولایت بفرمایند انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری در خصوص هسته‌ای مشخص کردند برای ما نیز به عنوان خط قرمز است.

پدر شهید احمدی‌روشن با انتقاد از اکسید شدن 195 کیلو اورانیوم غنی‌شده گفت: برخی آقایان که ادعای دانشمندی و ولایت‌مداری می‌کنند آمدند دانشمندانی را که در کنار شهید احمدی‌روشن صنعت هسته‌ای ما را به اینحا رساندند، تار و مار کردند و بنده آن زمان فریاد زدم و این موضوع را به گوش مسئولان رساندم اما این مسئولان گفتند این آقا دروغ می‌گوید.

وی در ادامه گفت: کار به جایی رسید که آیت‌الله‌ جنتی پشت همین تریبون گفتند که دانشمندان هسته‌ای را تار ومار نکنید و رهبری فرمودند که به اسم اعتدال افراد ارزشی را تار و مار نکنید.

رحیم احمدی‌روشن در پایان با انتقاد از کسانی که موضوع سانتریفیوژ را کم‌ارزش جلوه می‌دهند، گفت: برخی آقایان مسئله سانتریفیوژ را به سماور تشیبه می‌کنند. خوب است این افراد از دانش هسته‌ای خود استفاده نکنند؛ اگر سانتریفیوژ سماور بود چرا زمانی که شهید احمدی‌روشن و دیگران دست به دست هم دادند و با وجود تحریم‌ها تعداد سانتریفیوژ را به 19 هزار رساندند اینها این کار را نکردند.


6212100
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم گفت: باید یک آشتی بین دولت و حکمرانی با ظرفیت‌های اقتصادی به وجود بیاید و این دقیقا همان شایسته سالاری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اولویت های امسال وزارتخانه متبوع خود توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه بسیار غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است