استانی 13:30 - 18 اسفند 1399
ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای گوشی همراه عابران با ۶۳ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد. 

سارق حرفه ای با ۶۳ فقره سرقت در آمل به دام افتاد 

به گزارش پایگله خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: متهم که دارای سابقه سرقت منزل نیز بوده است در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و بازجویی ها به ۶۳ فقره سرقت گوشی همراه عابران در آن شهرستان اعتراف کرد.

سردار میرزایی از کشف ۶۳ دستگاه گوشی تلفن همراه و همچنین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی از سوی شهروندان خصوصا در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی از سوی افراد نا آگاه و فرصت طلب مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


10982538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است