استانی 17:07 - 10 آذر 1399
مدیرکل راهداری فارس:
ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه جایی بیش از ۲۱ میلیون و ۵۷۳ هزار تن کالا در ۸ ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

طی هشت ماه ۲۱ میلیون تن کالا در فارس جابه‌جا شده است

علیرضا سیاهپور دوشنبه ۱۰ آذر در جمع خبرنگاران افزود: طی هشت ماه منتهی به پایان آبان امسال، بیش از 21 میلیون تن انواع کالا، با انجام یک میلیون و ۵۷۴ هزار سفر، توسط ناوگان فعال حمل و نقل جاده‌ای کالا در فارس به مقاصد مختلف درون و برون استانی جابه جا شده است.

او گفت: علیرغم شرایط اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا، شاهد افزایش قابل توجه صدور بارنامه و استفاده مناسب از قابلیت و توانمندی‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای کالای در فارس هستیم.

این مقام مسئول افزود: فارس با بیش از ۳۶ هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین باری و حمل فرآوردهای نفتی فعال رتبه نخست کشور  را در این زمینه دارد، ضمن آنکه از حیث فعالیت مستقیم بیش از ۵۵ هزار راننده حرفه ای حمل و نقل جاده‌ای کالا (دارای کارت هوشمند) نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.

سیاهپور گفت: مقصد کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل فارس در ۸ ماهه گذشته، بیشتر استان‌های هرمزگان، یزد، تهران، اصفهان و بوشهر و بیشترین کالاها و تولیدات حمل شده نیز شامل انواع سیمان، اوره، خاک نسوز، گندم و گازوئیل بوده که با برنامه ریزی‌های مناسب و نقش فعالانه ۲۶۸ شرکت حمل و نقل کالای استان انجام شده است.

او افزود: با هدف افزایش سطح بهره وری در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای استان، شناسایی مشکلات، معضلات و موانع موجود در ارتقاء سطح  فعالیت‌ها و خدمات مرتبط نظیر مباحث مربوط به «طرح پیمایش ناوگان بر اساس تن کیلومتر» و نیز تلاش برای تحقق نیازهای فعالان بخش به ویژه  رانندگان زحمتکش، برگزاری جلسات برنامه ریزی و هماهنگی شده هم افزایی‌های درون و برون بخشی به ویژه با تشکل‌های فعال صنفی کارفرمایی و رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و فرآورده‌های نفتی استان در دستور کار جدی این اداره کل قرار داشته و دارد.

سیاهپور گفت: ناوگان فعال استان فارس در تحقق شعار ارزنده سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده از آمادگی کامل در جا به جایی به موقع کالاها از مبادی به مقاصد مختلف در سطح کشور برخوردار است.

انتهای پیام


10834824
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است